Min sida
Under fliken Min sida kan man presentera sig lite och tala om så mycket som man tycker att alla 30 000 medlemmar på hela iFokus kan få veta om en. Under fliken Inställningar finns instruktioner om hur man gör.
Jag tycker det är jätteroligt när nya medlemmar börjar med att skriva där - för då får man snabbt en uppfattning om vem som skriver. Ni som inte skrivit ännu - kan göra det. Det är aldrig för sen.
När jag ser ett nytt namn - brukar jag klicka på namnet och se om det finns någon presentation - gör det ni andra också - det är jättekul! Kön, ålder och vilken ort man kommer ifrån är väl det som känns roligast, men givetvis allt man vågar/vill skriva.
Vi kan använda den här tråden för er som vill berätta att det finns en presentation och kanske även en dagbok eller fotoalbum som vi andra får titta i. Jag har några kort uppe - men skriver inte så ofta i dagboken - det glöms bort eller hinns inte med.
Numer pensionär i Nynäshamn
Jag skriver i min dagbok för den som är intresserad, däremot har jag inte skrivit någon presentation. Det är kanske dax att göra det nu…
Din dagbok om er skolmat läser jag med spänning sen Du berättade att den finns - larand5

Jag har skrivit presentation, men förstår inte hur jag ska gå till väga för att skriva dagbok…

#0: En härlig affirmation får man väl säga, det där om 30 000 medlemmar
. What you see is what you get!
Fair Winds and Following Seas!
Piia - under inställningar får du tala om ifall du vill ha dagbok och fotoalbum.
Sen finns det en knapp som heter Administrera när man vill börja använda den!

Jag har lagt upp en dagbok.
Fabricati diem, pvnc!

Jag tänkte också göra det någon dag jag har något vettigt att skriva om…
Så där ja!! Nu har jag en presentation också… Inte så speciellt seriös men i alla fall. Hoppas att ni har humor…
Jag började skriva dagbok, men… ja, jag gav upp!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Har en kort beskrivning och en odaglig dagbok med några dagar i ibland.
Maxiq, jag har läst din dagbok, den var otroligt ambitiös 
Har skrivit lite om mig själv och lagt in några bilder, även i fotoalbum… Tänker modifiera så småningom…

Jag har lagt in en presentation av mig själv, och skriver dagbok. I fotoalbumet finns ingenting ännu, men jag har nog funderat på det…
Har en profil och skriver i min dagbok en gång i veckan.
Har en profil men framför allt fotoalbum :-)

o, visste inte att det fanns dagbok, det får jag genast åtgärda! Hur fixar man fotoalbum??

äh, nevermind, hittade det också! =)
bra lislotta :)
Förlåt en tafflig nybörjare, men jag lyckas inte med att skapa en dagbok. När jag trycker på "skapa dagbok" får jag bara upp en sida med "server error" och en massa annat obegripligt?!
Empe - har du varit under fliken inställningar och kryssat i att du vill ha en dagbok?
Fliken inställningar/Adminstration av min profil/dagbok/skapa dagbok…? Där jag får felmeddelandet när jag trycker på "skapa dagbok". Hittar ingen stans att kryssa i?
Ok jag hade för mig det var ett kryss - men jag kan ha fel - skapa dagbok låter rätt.
Vet inte om det är något tillfälligt fel. Du får fråga på http://support.ifokus.se
Tackar, ska genast fråga!

Jag har en kort presentation, dåligt uppdaterad dagbok och litet fotoalbum som ska uppdateras i veckan, för den som är intresserad!
Jag la upp en dagbok någon av de första dagarna,men jag har lite svårt att skriva dagbok varje dag. det blir liksom inte av.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk