Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 585 ggr
Frualbertsson
0

Hej svejs

Hej alla

Ville bara säga att jag är ny här. Frualbertsson heter jag och är snart 42 år. Jag bor med min man på västkusten och är en utav alla dessa som läst dietik och som numer förstår att nästan allt jag lärt var fel. haha

Jag arbetar som kock och kan inte göra så mycket åt att jag måste smaka av kolhydratrika måltider varje dag, men hemma kan jag äta precis vad jag vill.

Jag har ätit typ GI-kost, men slarvat ett tag. Har gått ner en del i vikt men vill bli av med ca 3 kg till.

Jag styrketränar 4 ggr i veckan och har ett mycket rörligt jobb.

Ska nu sätta mig och läsa alla goda recept jag ser att ni lagt upp här! Hjippie!! Verkar ju helt otroligt bra detta forum!

molana
0

Välkommen!

Det är bara att fråga om Du funderar på något.

Monsun
0

välkommen!

Immer
0

Skrattande Välkommen

bluegoose
0

Välkommen!

Mona-Stina
0

Välkommen. Så roligt att du uppskattar receptsidan.

Tizia
0

Välkommen  Glad

Pasi
0

Välkommen!Glad

Amiechan
0

Välkommen :)

lisslie1956
0

VälkommenGlad

Frualbertsson
0

Tusen tack alla. Skrattande

Frågor kommer det säkert så småningom.

Mervi
0

Välkommen från mig också!

odezza
0

Välkommen… Glad

"still lost in space and time"

MaMaMade
0

Tjosan hejsan o välkommen! Glad

Fnyfniken
0

Hej haj! Vi har letat efter dig på sistone!

Du skriver att du har läst dietik. Är du alltså insatt i vad dietister får lära sig? Det vore kul med en "berättelse från andra sidan" någon gång!

Karin20
0

Hej hej och välkommen från mig också!

//Karin

Mimsivimsi
0

hej hej och välkommen!
Ja som fnyfiken säger, det skulle verkligen vara intressant att få veta vad dietister får lära sig på utbildningen?

magma
0

Välkommen hit!

venuseva
0

Frualbertsson kanske har glömt bokmärka sin tråd eller ej vet att titta bland "Mina inlägg", så nu kommer tråden uppåt en bit.

Fnyfniken
0

Hur bokmärker man trådar som man inte skrivit i? Det undrar jag off topic.

venuseva
0