Vlket utmärkt hjälpmedel!!
Tack du som skapade Cal counter! Jag tycker det är ett toppen verktyg och mycket mer lätthanterlgt (jag kan nte skrva bokstaven som kommer mellan h och j på mn dator dag!!) än andra sådana här verktyg som man får betala massor med pengar för.
Tack än en gång (Jag ska betala en slant så fort jag kan skrva bokstaven gen!)
monsun
Instämmer! Är inne på Cal counter nästan varje dag och gör en snabb koll bara för att det är så kul! Och så ger det en massa värdefull kunskap om hur jag egentligen äter….
Hur kommer man åt Cal Counter?
Kika under knappen länkar som finns här ovanför inläggen.
Numer pensionär i Nynäshamn

håller med…vilken bra sida….och att det finns tillgång till statistik…….jag får nog köpa mig en våg också så småningom så jag kan infoga vikt.
Enda problemet tycker jag är att veta hur många gram(har svårt för mängd) jag har ätit…..önskar det ibland kunde anges i portion istället(baserat på en normalportion köttfärslimpa tex)
mjo, jag håller med mimmipigg! Men så börjar jag fundera på hur "normal" en normalportion ÄR egentligen? Vi tar så olika mycket…
Mina portioner varierar från dag till dag så någon normalportion fungerar inte för mig. Beror helt på hur jag ätit tidigare på dagen.
jag skulle vilja kunna välja mellan viktenhet och volymenhet.. tex välja att skriva en msk grädde ist för att väga upp grädden.. Det saknar jag.. Annars tycker jag programmet är jättebra.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

det håller jag med om….msk, tsk, dl skulle vara prefekt