Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 5331 ggr
Gronstedt
0

Grönstedt är mallig igen!

*skryter*

Nu ska jag åka och köpa nya byxor, för de gamla får jag inte med mig längre Glad!

Margareta
0

Grattis!!! Sån läsning är rolig…

Numer pensionär i Nynäshamn

Mizzi
0

Ååå grattis va kul =) jag är så avundsjuk läääängtar tills jag kommer dit också ;)

Babz
0

Grattis Gronstedt! Härlig känsla, va?

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

Anterrabae
0

Grattis! Kul att höra!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Mervi
0

Grattis! Inte skall du tappa byxorna när du går….Flört

anki1
0

Kan du inte bara gå och hålla upp dom med händerna??? Skrattande Iaf kul läsning.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Citronmeliss
0

Kanske du kan medverka i reklamen på tv nu dåFörvånad

GrattisSkrattande

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

zeretki
0

Underbart att höra, Gronstedt! Glad

ullebull
0

Grattis, vad kul, jaja inte om du tappar byxorna på stan förståss,

köp hängsle, det är modernt fast fult tycker jag. Det passar bara på stora tjocka magar och det har ju inte du nu mera.Skrattande

molana
0

Om 10 kg får jag göra likadant.Stort grattis !Cool Gronstedt.

navarro
0

Grattis fran mig med!

Mona-Stina
0

Jättegrattis! Förstår din gjädje och skryt hur mycket du vill, det har du gjort rätt för.

magma
0

Vad kul, stort grattis!!

Karin20
0

Grattis, grattis! Skynda dig att slänga de gamla!

//Karin

suneb
0

Stort grattis !

Vimsan
0

Ut med det gamla och in med det nya. GRATTIS

Kia
0

Grattis, vad roligt:)

Jag önskade mig bara presentkort nu när jag fyllde år för jag måste också köpa byxor :)

Sara40
0

Grattis Gronstedt! Det är klart att du skall skryta, du har ju varit urduktig!!! Glad

Gronstedt
0

Hade ju varit ännu bättre om det funnits några byxor att få fatt i Ledsen. Genom att gå ned 2 storlekar verkar jag ha hamnat i ett område där det inte finns vanliga, praktiska jeans, utan allt som fanns var avsett att bäras nedanför ändan, hade uppvikta ben, var utsvängt, stentvättat, broderat, paljetterat, hade elva opraktiska fickor eller var på annat sätt skitfult. Det är inte lätt att vara konservativ …

Så jag får nog skaffa de där hängslena!

brink
0

Hurra, jag vet vad du menar. Man ser ju inte mindre ut i för stora byxor direkt.

Wiland
0

Självklart ska du vara mallig!! Släng de gamla byxorna - någonstans hittar du nya fina som passar bättre. Själv har jag kastat en hel del byxor för trots att de var ihopknäppta åkte de bara av. Visst är det kul!?

zeretki
0

Har vi inte talat om att ha ett "BYTA KLÄDER FORUM"? Det vore ju smart om man kunde enkelt och billigt byta hela och rena kläder med varandra, när vi byter vikt.

Gronstedt
0

Fast på nåt sätt känns det mer pinsamt att nämna sin storlek än sin vikt …

#21: Det blir litet jobbigt, det är det enda par jag har som går nedanför knäna … Hade tänkt slå mig lös på TVÅ par den här gången, så jag slipper sitta vid tvättmaskinen och vänta … Fast om alternativet är färdigslitna med brodyr går jag hellre naken om baken.

anki1
0

Om man klipper upp hål i linningen på insidan I vardera änden, och drar i en resår och fäster dom med isydda knappar, så kanske brallan hänger uppe lite bättre. Knapparna, för att man lättare ska kunna reglera  resåren medans man smalnar till nästa storlek.

Effie
0

Bälte är inte dumt heller. Så kan man korta av bältet när det blir för långt, och ha bitarna som bevis på att man blivit smalare. För visst är det kul att kunna visa det! Grattis från mig oxå.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Anterrabae
0

såvida bältet inte har blivit förstort det med.. (davids problem, både stora byxor och stort bälte..)

//Ida

marimu
0

Sprätta upp sömmarna i sidorna och sy in. Det har jag fått göra numera. Tidigare sprättade jag upp sömmarna och sydde dit en kil… ;-(

korseett
0

man kan göra snygga väskor av gamla byxor

Gronstedt
0

Hittade ett par nya byxor till sist, men idag fick jag knyta fast de nya vid kroppen med snöre Skrattande för att få dem med mig på morgonen! Jag MÅSTE investera i ett skärp!

Wildrat
0

Skärp är bra Skrattande.

ullna
0

Gratulerar!Skrattande

molana
0

Jaaa, skärp till dig Gronstedt.Grattis.

maxiq
0

Jag är inte alls intresserad av att köpa kläder så nu plockar jag istället fram de kläder jag hade när jag var på väg upp i vikt. Jeans och t-shirts blir ju som tur är aldrig omodernt!

Skrattande

Gronstedt
0

*JOPHEJDII VA JA ÄR BRA IDA*

Idag mallar jag mig därför att jag nu kommit under 120 för första gången på åratal. Detta tillsammans med de kilon som flyttats upp till skuldror och bringa gör att jag snart når delmålet "smalare om ändan än om axlarna".

#33: Även jeans och T-shirt slits, och jag gick upp rätt långsamt, så det är inte mycket att be för i de gamla - men en del har jag hittat. Jag brukar göra om de byxor jag krymper ur till ridbyxor och använda dem i stallet ett tag. När man sitter till häst kan ju inte byxorna åka ned i alla fall Flört.

Fia-Lundbom
0

Härligt!  Grattis !Glad

Jag hoppas att jag ska få på mig mina  jeans som jag kunde ha i man förra året..kanske till sommaren då..

ebet
0

Grattis! Vad skönt det ska kännas! Jag följer efter, tom har köpt ett skärp, så byxorna hänger med än så länge.

Har varit smart dessutom och sparat 11 par byxor från förr i tiden. Provar de varje vecka, men det är lite kvar fortfarande.

SannaLainen
0

Låter härligt! Grattis! keep up the good work!

anki1
0

Stort grattis. Tänk om jag kunde komma i mina nya brallor, som blev för små lite för snabbt. Eller jag var lite övermodig i höstas och köpte brallor som var precis så jag fick på dom (1 strl mindre än jag har nu) Julen kom emellen och därmed gick jag upp en del av det jag gått  ner under hösten.

MaMaMade
0

Grattis Grostedt! Glad

magma
0

Instämmer med alla grattis, vad roligt!

molana
0

Grattis från mig med.  Skrattande

[Karro]
0

Hihi visst är det en härlig känsla Gronstedt :-)

*köpte nya i fredags*

Gronstedt
0

Igår cyklade jag en halvmil till verkstan för att hämta bilen! Jag höll mellan 20 och 25 km/h hela vägen och blev inte ens andfådd! Moi, som inte kunde resa mig ur soffan utan hjärtklappning och blodvallningar för ett par år sedan! Jag har verkligen fått livet tillbaka sedan jag fann LCHF och har brutit mitt kolhydratberoende och den candidaöverväxt det gav mig …

bluegoose
0

Underbar läsning Gronstedt! Grattis till det återvunna livet! Skrattande

Brynhilde
0

SkrattandeSkrattandeGRATTISSkrattandeSkrattande

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

MillisB
0

Sällar mig till grattis kören och ropar ett stort:

GRATTIS! SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

Mervi
0

En bra anledning att vara mallig för. Grattis!

magma
0

Härligt, grattis:)

Margareta
0

Underbart kul att läsa Gronstedt

shintaida
0

Grattis!

Men det är bättre att tappa byxorna än huvudet! Skrattande

// Shintaida

kaisakavat
0

Åh, vad kul! Grattis Grönstedt, snyggt jobbat!

(Har själv köpt nya byxor idag, men bara en storlek mindre. Det var dock rätt kul bara det!)

greensis
0

Stort grattis!

Fabricati diem, pvnc!

bintouu
0

Grattis :)

molana
0

Grattis!  Skrattande

Anterrabae
0

Stort Grattis från mig med!! Du är bra du!!

//Ida

Wenn
0

Grattis Skrattande

[Karro]
0

Jättestarkt jobbat Gronstedt!!!

Gronstedt
0

Häromdagen frågade en person (som faktiskt har helt legitimt skäl att bry sig) hur mycket jag vägde nu. "Mja", sade jag generat, "det är fortfarande tresiffrigt."

"Va!" sade hon. "Det ser du inte ut för." Och då är det ändå nästan 15 kg kvar till tvåsiffrigheten … Ni skulle se mina skuldror numera Cool. Och igår såg jag tydligt lårmusklerna spela under fläsket (som hänger som våta handdukar).

LÄNGE LEVE LCHF! BILJETTEN TILL LIVET FÖR GRÖNSTEDT!

Menita
0

Grattis Skrattande

Tilda-T
0

Gratulerar!! Visst är det skönt att ha hittat något som fungerar!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Margareta
0

Grattis!

Pv544
0

grattis!

Själv ser jag med spänning fram emot att se nån slags muskel på nått ställe, man blir ju ganska stark av att släpa runt med en massa fläsk. Men isoleringen ligger för tjock än för att man ska kunna se nått här… Ledsen

På tal om stora byxor, ska man slänga gamla som nån slags utrensningsritual? Eller ska man spara ifall att….?

Men kul att du är så nöjd! Det ger inspiration.

parise
0

grattis i massor

Nipp
0

Fantastiskt trevligt. Bara att gratulera.Glad

Tilda-T
0

# 62 Jag har sparat mina största att ta till på Skaldemansvis så småningom 2 ben i ett!

Nu slänger jag dom eftersom  jag krymper ur , det finns ingen mening med att spara dom!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Jennix
0

Grattis! :D

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Loria
0

stort grattis. Jag är i full gång med att banta brallorna av min kille med. Han är dock lite kluven över resultatet, han var väl inte så sugen på att börja köpa nya kläder. Men visst är det kul även om det känns lite i plånboken :)

[Karro]
0

Tilda mycket smart och roligt i framtiden framförallt!

och grarttis Gronstedt :-)

Gronstedt
0

Jag har ett problem, som jag inte vet hur jag ska hantera. När jag sover på sidan brukar jag alltid klämma fast den övre handen mellan den nedre "volangen" och låret, men på sistone vill den inte ligga kvar där, för volangerna är för små … så hur ska jag göra nu? Foten i munnen

Agyr07
0

#69 Har du provat dubbelhäftande tejp?

Skämt åsido. Stort grattis till minskade volanger.

kaisakavat
0

Lägg en kudde framför dig och släng upp armen på den.

Grattis till dig! Skrattande

[Karro]
0

stort problem gronstedt…. men kaisakavats tips fungerar nog!

Wtn3
0

Grattis, själv är jag för snål för att köpa nya byxor, däremot får jag ta nya hål i bältet då och då =)