Bål
Finns det någon som har ett bra recept på bål man kan göra som inte innhåller mycket kolhydrater? Vad tror ni om att smaksätta kolsyrat vatten med gurka, fläder och lime och sen ha i frysta bär (hallon, jordgubbar, blåbär) istället för isbitar.
Kolsyrat vatten med lite Funlight i favoritsmak, lime och färska bär, det borde väl bli en bål som smakar festligt och gott utan att ge fler kolhydrater än vad bären ger?
Jag tror nog att en bål bör ha lite sötma, annars blir det konstigt - i alla fall i min partyvärld.

Vitt vin och kolsyrat vatten kan väl vara en bra grund?

Vitt vin är ok (torrt) enl skaldeman mousserande typ cinzano borde ju funka el lambruco, lambruco med frysta hallon är så himla gott en riktig vårdrink…lycka till
Funlight skulle jag aldrig använda och alkohol dricker jag inte.

Kan tänka mig att citron skulle ge en god smak, funlight skulle inte jag heller använda
Har aldrig gillat citron, brukar ta lime istället.
#4 Nehej - förlåt då…det var bara ett förslag…du verkar ju ha ganska klart för dig vad som är OK i en bål i alla fall så, hoppas det blir bra.

#7 FunLight innehåller insektsgift och bör inte drickas av någon.
# 8 Vilken tur att jag inte är en insekt då!
Insekter är oftast tåligare än människor mot gifter bara så du vet.

Funlight innehåller enbart kemikalier o vatten

JAUS: hade ingen aning om att du inte dricker alkohol. En kaffedrink kanske? Eller is-te? Ditt första förslag låter ju annars som en bra idé.
Dricker inte kaffe heller och sällan te.
Vad dricker du då?
Vispgrädde och vatten. Innan lchf drack jag jos och framför allt mängder av mjölk.
Lassi kanske vore något även om det innehåller mjölk? Till fyra glas:
5 dl naturell yoghurt
3 dl mjölk
10 isbitar
(225g mango eller hallon kanske?) Mixa alt - drick!