Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 872 ggr
chapp
1

Två år!

Jag firar två år på lchf denna vecka. Cool

I två år har jag uthärdat god mat, grymma övergångsreaktioner när jag fuskat, otaliga diskussioner med vänner och släkt, många värkfria dagar (i stort sett alla dagar har varit värkfria…). Jag har bytt värktabletterna mot D-vitaminer och krillolja. Två gånger har jag fått visa leg på systemet. En gång har jag blivit erbjuden att köpa en barn- och ungdomsbiljett på bussen. Har under tiden fyllt 40 år också.

Jag har inte blivit korkad och inte dött än. Lugnare och smalare är jag dock… Riktigt smal är jag inte OCH KOMMER INTE BLI! Kurvorna sitter där dom sitter och vi är sams nu, dom och jag. Så det så!

Måste bara nämna också att min pappa gått ned 18 kg på samma tid. Han som inte kunde leva utan öl, trodde han! (Jo, det slinker ner någon öl ibland…) Nu har han även diabetes typ 0.

Många tack till er på forumet! Jag behöver gå in här för att hålla elden vid liv. Min socker-demon lurar runt hörnet, så är det bara.

nobban7
0

Grattis till föryngringen! Undrar om det blir problem när det är dags att ta ut pensionenObestämd

chapp
0

Dom höjer nog pensionsåldern då… särskilt om alla börjar äta rätt!

senada
0

Grattis till två år med LCHF!!! Vad roligt för dig!

berndt
0

Bra exempel för oss andra att ta efter!

Lycka till i fortsättningen!

Man, född 1953, 166 cm lång, startvikt 94 kg 

LCHF till och från sedan 2009. Nystart oktober 2017

Sockerberoende.

Margareta
0

Grattis! Jätteroligt att du skriver och berättar!

Numer pensionär i Nynäshamn

Margareta
0

Minns ni förresten 1-årstråden för ett år sedan? Det är kanske dags för en 2-årstråd nu - vi är nog många som kan skriva i den!

Numer pensionär i Nynäshamn

sandrina
0

grattis!!! härligt att läsa om..