Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2095 ggr
Jennix
0

OT - Kaos!

Det är knappt man tror det… Jag kliver upp, sätter i gång datorn, kokar ägg…

Ska sätta mig på knä framför datorn då jag lyckas vrida till foten och känner hur stortån kraschar till… Tittar på foten och har brutit av stortåns nagel långt inne på tån! Skrikandes

Blodet börjar välla fram… Det gör ONT!

Jag ska jobba som vikarie idag, hela dan. Får inte tag på vare sig fritids eller vikarietjänst än, ej heller vårdcentral! Gråter

Gissa om jag är glad?!?! Skrikandes Ont som 17 gör det…

Uppdatering 18.05:

Tån är bättre, smärtan är borta och jag har vilat den mycket idag. Ska jobba imorrn men ta det lugnt. Tack snälla för alla välgångsönskningar! Glad

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

folke
0

Aj aj aj !!!  Gråter

Det som gör så ont……

"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"

MissGaladriel
0

STACKARS!!

Frualbertsson
0

Nejmen Jennix! Hua vad ont du måste ha, stackare!! Förvånad
Om du inte får tag i dem, har de ditt nummer? för i så fall ringer de väl när de saknar dig? Hoppa att det löser sig för dig.

Kram och blås på stortån =)

Jennix
0

Har fått tag på alla och varit på vårdcentral. Nagel behövde inte tas bort eller böjas, har blivit omplåstrad - det gör ont som jag vet inte vad.

Men det går väl över snart… Skrikandes

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Frualbertsson
0

Försök sitta med foten på en pall eller nåt, så du inte har blodet pulserande i tån dessutom.

odezza
0

Ojoj… ja, hemmet lär ju vara den farligaste platsen att vistas på, om man ska tro olycksstatisitken…

Hoppas att det ordnar sig med jobb o vårdcentral, och framför allt med stortån!

"still lost in space and time"

bluegoose
0

Stackars dig, Jennix - det gör verkligen för j-gt ont med sånt där! Hoppas tån blir bättre fort nu!

Eremitha
0

Jäklar!! Otur, och fy sjutton, vad ooooont! Högläge låter vettigt, men det berr ju på vad du jobbar med idag. Inom barnomsorgen blir det väl lite svårt kanske … Ta rejält med smärtstillande, även om du inte brukar göra det annars är det ju väl motiverat idag.

(Lite OT: En sommar när jag vikarierade som distriktssköterska blev jag biten av nån slags knottsvärm i ena ankeln när jag klippte gräs. Ankeln svullnade upp och gjorde skitont, kunde inte gå i trappor utan var tvungen att hasa mig upp och ner på ändan. På jobbet haltade jag runt och led tills jag kom på att jag kunde hasa mig ner till läkarmottagningen på våningen under och be om hjälp. Det första doktorn frågade var förstås om jag tagit smärtstillande typ Alvedon. "Nä", s jag förvånat, tanken hade inte föresvävat mig för jag tog aldrig mediciner på den tiden.)

Fair Winds and Following Seas!

IngelaZ
0

Aj jag vet hur ont det gör. Själv tappade jag ett bord på stortån och krossade nageln, fyy vad det gjorde ont.

Margareta
0

Aj  hoppad det klingar av under dagen

Numer pensionär i Nynäshamn

Wenn
0

Otur, hoppas det ger sig  !

reamdn
0

ajdå, krya på dig!

Mervi
0

Sån otur. Kram på dig! Hoppas det gör mindre ont nu.

Babz
0

Ajajajaj…. Gråter   Tycker synd om dej, Jennix! Hoppas det har blivit bättre under dagen!

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

MaMaMade
0

Ajaj! Gråter  Stackars dig Jennix! Pyss o kram!  Kyss

LatMask
0

Hur mår du nu, Jennix? Hoppas värken har givit med sig så du kan fira en glad midsommar!

Jennix
0

Värken var inte alls så farlig, trots skadan! Jag har jobbat för fullt och aktat tån från springande barn. Flört

kalleankasmormor
0

Strongt av dig att kunna jobba med barn när du har haft sådan värk. Hoppas det blir bra fort!

LatMask
0

Du är en riktig tuffing! En riktigt glad midsommar önskar LatMask!

Jennix
0

Ni är alla helt underbart snälla, men smärtan var faktiskt inte så farlig. Skrattande