Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1971 ggr
Kia
0

hjälp

om man vill länka en youtube länk hit hur gör man då? Någon som kan hjälpa mig

Trollcina
0

I dagens kvällstidningar … eller om det var gårdagens, jag läste det först idag … kan man läsa en varning om youtube länkar som kan innehålla en länk som är konstuerade att kopiera hela datorn för att komma åt bankkonton

maxiq
0

Tur att man inte har några pengar på bankkontot då! :-)

Du gör väl som när du gör en vanlig länk antar jag. Kopierar av länken i Youtube (brukar finnas till höger om filmrutan), växlar över hit, markerar ett ord som du har skrivit, t.ex. "länk", klickar på länkknappen (till höger om 1,2,3-listknappen) och klistrar in länken. Voila!

Om det är inte är något särskilt med Youtube-länkar förstås…

Fundersam

Kia
0

Tack jag löste det… Tack för hjälpen

Kram

zeretki
0

Trolcina, jag är ingen expert men det verkar osannolikt att en länk ska kunna innehålla ett virus eller något dyligt. Nån annan som vet?

maxiq
0

En länk till en såpass känd sida borde vara säker men man bör nog ha en brandvägg mellan sig och nätet i vilket fall som helst.

Trollcina
0

Jo det stod så i tidningen och det är väl alltid sant det som står i tidningen *blink*.

Enligt min son en fd hacker som i sin ungdom roade sig med att skapa virusar tillsammans med sina kompisar … han är klok idag, 31 år och har slutat med sådana dumheter … så kan man i alla nedladdningsbara länkar/filer gömma virus. Så visst gäller det att tänka sig för och framför allt se till att ha skydd på sin dator.

maxiq
0

Jag har provat att trä en kondom över min dator. Hjälper det?

Fundersam

Mona-Stina
0

Maxiq, du är så roligt. Ibland får jag skrattanfall när jag läser dina inlägg. Sån humor gillar jag.

Trollcina
0

Maxiq: Det stoppar garanterat bakterierna Oskyldig

maxiq
0

Så bra att jag kan hålla kusarna borta på det sättet så jag slipper mura upp en hel brandvägg här hemma!

Glad

Trollcina
0

En direktförbindelse med brandkåren skulle inte vara så dumt, de håller koll så inget smiter förbi brandväggen medan man får något läckert att titta på.Fundersam har kommit i gummåldern tror jag!

maxiq
0

Gummsjuka kan tyvärr inte botas med fettrik kost… ;-)

Gronstedt
0

Men kan hjälpa LCHF-män att orka med den …

Trollcina
0

Ja jösses det har man märkt på Kronblom Flört