hjälp
om man vill länka en youtube länk hit hur gör man då? Någon som kan hjälpa mig

I dagens kvällstidningar … eller om det var gårdagens, jag läste det först idag … kan man läsa en varning om youtube länkar som kan innehålla en länk som är konstuerade att kopiera hela datorn för att komma åt bankkonton
Tur att man inte har några pengar på bankkontot då! :-)
Du gör väl som när du gör en vanlig länk antar jag. Kopierar av länken i Youtube (brukar finnas till höger om filmrutan), växlar över hit, markerar ett ord som du har skrivit, t.ex. "länk", klickar på länkknappen (till höger om 1,2,3-listknappen) och klistrar in länken. Voila!
Om det är inte är något särskilt med Youtube-länkar förstås…

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Tack jag löste det… Tack för hjälpen
Kram
Trolcina, jag är ingen expert men det verkar osannolikt att en länk ska kunna innehålla ett virus eller något dyligt. Nån annan som vet?
En länk till en såpass känd sida borde vara säker men man bör nog ha en brandvägg mellan sig och nätet i vilket fall som helst.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Jo det stod så i tidningen och det är väl alltid sant det som står i tidningen *blink*.
Enligt min son en fd hacker som i sin ungdom roade sig med att skapa virusar tillsammans med sina kompisar … han är klok idag, 31 år och har slutat med sådana dumheter … så kan man i alla nedladdningsbara länkar/filer gömma virus. Så visst gäller det att tänka sig för och framför allt se till att ha skydd på sin dator.
Jag har provat att trä en kondom över min dator. Hjälper det?

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Maxiq, du är så roligt. Ibland får jag skrattanfall när jag läser dina inlägg. Sån humor gillar jag.

Maxiq: Det stoppar garanterat bakterierna 
Så bra att jag kan hålla kusarna borta på det sättet så jag slipper mura upp en hel brandvägg här hemma!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

En direktförbindelse med brandkåren skulle inte vara så dumt, de håller koll så inget smiter förbi brandväggen medan man får något läckert att titta på.
har kommit i gummåldern tror jag!
Gummsjuka kan tyvärr inte botas med fettrik kost… ;-)
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Men kan hjälpa LCHF-män att orka med den …

Ja jösses det har man märkt på Kronblom