Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 3643 ggr
Diran
0

Vilken webbläsare?

Undrar vilken webbläsare ni använder till KiF?
Jag använde explorer innan, men sen bytte jag till Mozilla Firefox och så gott som ALLT funkar bättre i fiirefox.

Roy-fokker
0
DesK
0

Mozilla Firefox eller Opera

/Désirée

Agyr07
0

Firefox och Internet Explorer

pema
0

Firefox

tomriddle
0

Firefox.

Angelfish
0

Firefox

Jennix
0

Firefox, har bytt från IE. Förutom med Yahoo som av nån anledning börjat krascha i Firefox…men inte i IE.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Andina
0

IE8 - ibland Firefox

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

marialan
0

firefox här med…

raphanus
1

På PC använder jag IE, men på Mac använder jag Firefox och Safari om vartannat. Helst skulle jag vilja ta KiF intravenöst, men tekniken är inte riktigt där ännu.

Medlem
0

Gubben min använder Explorer och jag Firefox. Idag har jag börjat testa Google Chrome, den är rätt häfig.

Wtn3
0

Firefox.

Jennix
0

#10  Och när du kan det kommer vi att kontrollera dina tankar och få dig att göra precis vad vi vill… MUWAUAUAHAHAHAHAHA!!! Oskyldig

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

raphanus
0

Hjälp!

willas
0

Opera eller Google Chrome (beroende på vilken dator hag använder), Funkar fint på båda.

Diran
0

Rätt många med Firefox. Flera ni nämnt känner jag knappt till, trivs bra med Firefox, så fortsätter med det.

LatMask
0

Hopplös teknikidiot som jag är, använder jag IE även hemma - för det har jag på jobbet.

Här är ni tydligen smarta och i framkanten och använder dom där som bara är namn för mig…

Inkanyezi
0

Firefox

[Pennylane1]
0

Firefox här med

fellfrosch
0

Firefox :)

LatMask
0

Detta är tydligen en tråd för Firefoxanhängare! Jag tänker inte säga emot, jag har noll koll på Firefox.

Jag har pinsamt nog en ytterst känslomässig bindning till Netscape - sommaren 1997 satt jag och kollade diverse  saker om en person på nätet - de där fallande meteorerna på Netscape gjorde så att jag läänge förknippade denna WOW-person med Netscape…

evacarina
0

Firefox Cool

Andina
0

#21 - Oj, Netscape! Hade jag glömt bort. Det var min favorit också - för många herrans år se'n… Finns Netscape kvart fortfarande… Uj, uj, uj.. man blir ju nostalgisk! Kul.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

LatMask
1

Nån mer än jag som har blivit nostalgisk över Netscape?

Andina
0

#24 - Ja, jag! Se #23

:)

(frågan om det är Netscape man blir nostalgisk av eller om det är tiden då 'man' använde Netscape som 'nostalgikar' till det…?)

Monky
0

Firefox!! Tungan ute

LatMask
0

Ack ja, Andina, klart att det är tiden som gör en nostalgisk…1997…tolv år sen…jisses så mycket som hänt sen dess…

Henkez
0

Jag kan inte komma in på Kif med firefox men med google chrome går det bra, nån som har liknande problem.

Spejsan
0

Google Chrome

Lurtz
0

Har kört Firefox i snart tio år, fast det hette Phoenix på den tiden.

JAUS
0

Använder Opera för det mesta, ibland Safari. Körde Chrome parallellt ett tag men den browsern var för begränsad och minneskrävande. Har aldrig gillat Firefox och Explorer är ännu värre (har inte använt den browsern alls de senaste 5 åren).

konichiwa
0

Ja, Netscape, den hade jag glömt! Kör Firefox jag med.