Äntligen under 100kg !!
Oj oj Oj detta är stort för mig !!! ÄNTLIGEN visade vågen 99 kg alltså nu är jag bland 2 numriga 
wooow jag är helt hypad hahahha!! Jag vet att många tycker att 99 kg ändå är mycket, och ja det är det men min startvikt var 121 kg!!!
Grattis!!!
Grattis!!!

Jo Du! Det är stort att bli liten. Jag startade på samma vikt somn Du och har även jag 2 siffrigt nu. Gött!
hihihii visst är livet underbart! Man får äta god mat och vara mätt ,dessutom mår jag myyyycket bättre! Inte har jag ont i magen länge heller (om jag inte fuskat, och ätiti socker!!)
Detta är så nice, så bra…LCHF for life 
Vad kul, grattis:=)
Ett stort grattis! Varit där.

Grattis, jag vet, du jublar, gjorde jag med, när jag nådde ner, det är så skönt.
Lycka till i fortsättningen
Det känns så overkligt för jag har vägt över 100kg i minst 4 år nu!!! Oj oj oj va bra det känns!
Mitt mål är ju att komma ner till 90 kg! 170cm lång och tycker om att vara lite kurvig! men vi får se när kroppen tycker att det är bra!
Ett stort grattis, ser fram emot att jag ska hamna där också innan sommaren är här
Bra jobbat, förstår att det är lite av en milstolpe att hamna under 100:)
Ja, tvåsiffrigt är härligt!
Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Grattis, jag har också varit där och vet hur sjukt skönt det är när den där förtretliga ettan försvinner! Visst, det är bara en siffra, men det har verkligen en stor psykologisk betydelse.

Grattis!! Kämpa på! Jag har precis börjat med detta!!

Grattis.. bra jobbat!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

GRATTIS! Ja, visst är det en härlig känsla 
Woohoo!!! Härligt!
Jag har drygt tre kg kvar tills jag lägger upp samma inlägg! ;)
STORT GRATTIS!
Oj, GRATTIS! Jag är själv på 120 kg och i början på min resa.
Får jag fråga hur din matordning ser ut? Mängder och så.
Har provat LCHF förut, men gått UPP i vikt i stället, så jag har gett upp de gångerna. Men nu ska jag försöka på nytt…

MASSA GRATTIS!!! vet känslan, nu jobbar jag på under 80 en bit kvar men det funkar en etapp i taget :)
Jag bugar för dig! det är stort! Grattis!

Grattis!
Tack alla underbara för gratulationer och kämpningar 
Nu finns det bara en väg och det är neråt hihii!
Klickerkelpi du kan gärna skicka meddelande privat till mig om du vill prata matsedlar =)
Jag räknar inte riktigt hur mycket jag äter men i snitt ca 20-40g per dag
Och ibland när jag försöker vara duktig och ha lite koll så brukar jag tänka 10g per måltid , och då äter jag 3 gånger per dag!
Istället för pasta/potatis så tar jag mycket grönsaker! Med fokus på gröna grönsaker =) Antingen sallad eller grillade i ugn! Äter mycket feta och andra ostar, kokosfett till stekning och i teet.
Härligt och stort grattis! Hur lång är du? Vi har startat på samma vikt en gång i tiden ser jag. Är själv ca 1.95 eller nåt sånt och har gått från 120kg till dagens 89.9kg 
#23 Jag är 170cm lång! Men jag har alltid varit kurvig och gillar det, så mitt mål är ju inte att komma ner till S 
Men nånstan mellan 85-90kg skulle passa mig bra! 195cm är väldigt långt :D coolt!
Stort GRATTIS! Smittsamt med din glädje! 
#25 hihihii tack så mycket 
Låter kanon! Kämpa på! 
Wow grattis! HÄRLIGT!!!! jag LÄNGTAR dit!
#28 jaa hur går det för dig?? Har det börjat bra =)
Nere på 116 nu! ( startvikt 123,3) Så är ju väldigt mycket kvar men har i alla fall gått ner än så länge! Inget kan stoppa mig nu. Jag har fått nog av att vara så här-äntligen!
Heja Paukku!! Vad roligt! Massor med grattiskramar till dig!
När jag läste det i förrgår tänkte jag "lyckost! … men snart, snart, snart…" och nu IMORSE så "landade" jag också! WOOP WOOP WOOP!!

Det har tagit låååång tid för mig, men guuuuud vad skönt det kändes! Första gången på två siffrigt på ca 10 år…
*delad glädje är dubbel glädje*
HURRA OCH GRATTIS TILL OSS ALLIHOP!!
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.
Ett jättestort GRATTIS!! vilken underbar känsla du måste uppleva nu….
#30 men heja =) duktig snart är du under 100 du med =)
#31 hihii JAAAA GRATTIIIS :D det är en underbar känsla! Och jag hoppas att så många fler får uppleva denna härliga känsla!!!
#32 just nu är det inte så toppen ;) magsjuka i hela familjen men då vet man ju att vågen iaf inte rör sig uppåt hahahah!!
GRATTIS!!!!!! Underbart (Men hemskt med magsjuka)