Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 885 ggr
Monsun
0

nervöst.....

Jag bor idag i stort hus och vill flytta till mindre inne i stan. Har letat länge utan att hitta något som passar. Idag såg vi på en jättetrevlig lägenhet som nog skulle kunna bli bra. Det som inte är bra är sådant som går att ändra på.

Nervöst nu med budgivning och skrutt -. hur långt man ska gå. Har mycket att fundera på! Men det vore skönt att bli klar med rensning av hus, försäljning av hus och inköp och inflytt i lägenhet. Mycket att stå i när man är ensam om'et!

Pippiputti
0

Är i så gott som samma situation som dig. Har lite fördel av att vi säljer vårat hus privat till en släkting som vill att vi skall lämna ALLT som vi inte vill ha själva.

Det är lika bra du börjar rensa nu, man blir stressade när man ser hur mycket skit man verkligen har! Förvånad

Vi kommer att flytta till en lägenhet som är ca 20 kvm mindre än huset. Så har vi en hel lada (2-vånings) som vi skall gå igenom nu bara det blir varmare.

Du får sälja grejer på tradera och köpa nya fräscha saker till lägenheten senGlad

Monsun
0

Va skönt! Jag har faktiskt hållit på och rensat i snart 6 månader. Men det tar mycket längre tid än man tror - trött när man komme rhem från jobbet och så.

Men jag har inte en hel lada som ni har -tack och lov!! När flyttar ni?

Pippiputti
0

1 maj går lasset. Men vi har huset tills den 15 maj så man kan plocka ut in saker i lugn och ro.

Läste Feng shui böcker i parti o minut för några år sedan och även en bra bok som heter "Rensa i röran". Efter det rensade jag vad jag tyckte var mycket….men idag inser jag att det inte var tillräckligt. Är en riktig hamster. Generad

Lycka till med budandet på lägenheten!