Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 3859 ggr
odezza
0

Hur hittade Du hit? nr 2

Den urspungliga tråden "Hur hittade du hit? nr 1" har blivit så lång, så vi låser den nu. Men det går bra att fortsätta att skriva ändå, i den här nya tråden!

Klicka på länken om du vill läsa den gamla tråden! 

Glad

"still lost in space and time"

odezza
0

Jag har redan skrivit i den gamla tråden, men jag kan ju ta det en gång till. Jag hittade detta forum på en blogg, Pavone! Glad

"still lost in space and time"

Glowing
0

Jag blev tipsad av en vän!

Effie
0

Jag valde boken "GI i praktiken" som välkomstbok i någon bokklubb, och blev nyfiken; började med "fas 1" vid nyår. Jag läste om Annika Dahlkvist i någon tidning för ett par månader sedan och hittade hennes blogg, men började inte läsa den regelbundet förrän en jobbarkompis skickade länken dit. Klickade på några länkar jag hittade där, och märkte att den här var lite beroendeframkallande…så efter ett par veckor gick jag med

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

[linda-pinda]
0

Jag hittade hit från Annika D's blogg. Henne hittade jag när jag hade läst artikeln om henne i Metro för några veckor sedan.

KajsaM
0

Jag hittade hit via Värdsajten :)

DaMum
0

Jag toksurfade mig hit! Lätt euforisk över att ha "upptäckt" LCHF så följde jag länk efter länk efter länk…. och hamnade här!

marimu
0

Jag hittade hit från Annika Dahlqvists blogg. Dit hittade jag från ett trädgårdsforum!

AnTeX
0
Loga
0

Jag hittade hit via en artikel i Expressen

Margareta
0

Välkommen hit Loga…

Numer pensionär i Nynäshamn

Margareta
0

Loga: Hoppas Du hittat alla rubriker till vänster att läsa under. Här finns hur mycket som helst…

millas
0

Jag såg en artikel i tidningen Metro och sen gick jag in och tittade och blev intresserad…

makkemia
0

Jag hittade hit från Annika Dahlqvista blogg…..efter att sett e nartikel i en veckotidning…och hört talas om henne.

Mona-Stina
0

Jag var med på ett annat forum: Viktforum, där hade någon en länk hit som jag följde. Blev inte medlem förrän jag övergick från VV till LCHF. Men har varit nyfiken på kosten i ett år ungefär.

Glad är jag att jag hittade hit i alla fall.  Skrattande

anki1
0

Jag kom hit pga en tjej här som oxå va med i en webgrupp i ett annat forum, som fick mej att komma hit, hon var redan med här  Anki1

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Margareta
0

Välkommen hit millas och alla andra… kul att höra om vilken väg ni kommer….

anebit
0

Jag är med i Hittekatter i fokus och letade efter fler sajter och hittade många intressanta bl.a. denna……

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

magma
0

Mona-Stina! Kan det vara jag som tipsade dig på viktforum.org? Jag har en hel radda länkar till ställen som det här som "underskrift" i mina inlägg på Viktforum, som automatiskt klistrar in sig när jag skriver inlägg…Räcka ut tungan (Omjag inte avmarkerar dvs) Hur som helst- välkommen!

Mona-Stina
0

Det var nog du Magma, jag känner igen "nicket". Tack för länken hit.  Skrattande

Haakan
0

Jag tror att jag hittade länken på Doktor Dahlqvists blogg. men det tog nog ett par dagar innan jag registrerade mig!

Margareta
0

Jag brukar skriva in länken på Annikas blogg när jag är där om kommenterar….Glad

Monsun
0

Jag hittade hit via SSS hemsida (tror jag det var)

birmalover
0

Faktisk efter tvprogrammet du äter dig till döds

Prg_
0

Gratis ljudbok Fettskrämd (Litsfeldt) väckte intresset, sedan googlande.

Margareta
0

Kul birmalover då blir Kia som berättade om LCHF glad…
Du vet väl att hon är gammal medlem här Kia34, en riktig TV-kändis numer.

Elajsa
0

Letade efter kolhydratsinnehåll på nån matvara som INTE fanns med i livsmedelsverkets listor. Så jag testade med att söka på ordet KOLHYDRATER och hoppades att få upp nån annan lista. Då hittade jag er. Fortsatte leta och glömde bort er….

Nästa gång jag kom in var när jag sökte Babbens hemsida. Då kom jag hit igen. Då blev jag genast mer intresserad. Ni hade ju en sockerberoende här, då borde det ju vara nåt även för mig.

Så jag var väl inne och kollade rätt ofta under ett halvår innan jag kom mig för att registrera mig.

Nu är jag inne och kollar flera gånger om dan ibland.

Tack för en bra sida

//EE

Margareta
0

Kul Elajsa… jag har varit i kontakt med Babben och vi har tillstånd till att citera henne här… hon har även lovat att besöka oss vid tillfälle… hoppas vi kan locka hit henne…

Sara40
0

Jag googlade på kolhydrater härom dagen - denna sida är en av de första länkarna (plats 4 eller 5 tror jag att det var)

Margareta
0

Sara40:

Vi har faktiskt varit TREA på Google (pallplats!!!), det känns häftigt!!!

Anterrabae
0

via min man.. dcos

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

magma
0

Googlade nu på "LCHF" och KiF var då på plats nr 2!

Pasi
0

googlade på "pasi" och "lchf"…etta!!!!Flört

Margareta
0

Heja PASI, du är bäst…

Jag googlade på Margareta och lchf, etta OCH tvåa…
Margareta och Kolhydrater också ETTA…

Det tar sig alltså…Generad

Pasi
0

Grattis!Skrattande

Mervi
0

Jag googlade på Mervi o kolhydrater, första plats!!! Måste vara mitt ovanliga namn…..Glad, men det är väl ingen som söker efter mig.

Fast det gjorde min dotter en gång, hon ville skicka ett medledande till mig och visste att jag höll till på ett forum om kolhydrater, hon hittade mig….

Pasi
0

Får nog säga Grattis till dig med!Glad