hej från fjällen
hej alla hittade en data skratt . jag vill säga tack till alla er som skrivit att ni tyckte jag gjort bra ifrån mig.tack. jag kan säga att jag pratade mycket mer av kosten osv men t v3 vinklar det dom vill och tar med det dom vill ta med. Detta tycker jag är synd då jag hade önskat att de tog mer mycket annat jag sa. men vet ni vad, jag känner mig modig och friskare än någonsin idag. kram kia
Härligt, Kia! Och nu har du fått en massa frisk luft också!
Det är rätt Kia jag tyckte du gjorde bra ifrån dig! Synd att man inte kan påverka hur de vinklar progammen. jag har tyvärr varit med om samma sak!
Hej Kia! Härligt med lite fjäll-luft:) Tycker du var modig- samt att det som var mycket positivt var att det framgick dels hur du la upp din kosthållning (vad du ersatte pastan med) samt att du mår mycket bättre idag på LCHF. Samt förstås att ordet "LCHF" uttalades klart och tydligt, heureka!
Ha det skönt i fjällen! /m

Det är klart att tv3 vinklar, men jag tycker du var mycket tydlig och bra. Man förstod verkligen budskapet när du knallade runt med varuvagnen och även i de övriga inslagen. LCHF och fördelarna med kosten kom fram tydligt tycker jag.
hoppas du haft bra i Sälen
Hej Kia! Hoppas du mår bra! Roligt att se dig på TV. 
Jättebra var det Kia34 och det var så kul att känna igen Dig "på riktigt" efters vår lunch häromsistens…
Numer pensionär i Nynäshamn
Hej! Jag tycker du var kanon bra. Välkommen hem snart!

Tycker ändå att vinklingen var till LCHF´s favör och med morgonens nyheter på tv4 om att bästa viktreduceringsmetoden för personer med fetma är fett och proteiner så förstärktes det ytterligare det du sa. *skratt* Eller så är det bara för att jag känner till resonemanget som jag tycker så. Du gjorde iaf bra ifrån dig!

Jag kan bara fylla på i hyllningskören , du var jättebra och mycket tydlig, bra jobbat Kia!!
Nu får du väl ta på såna här när du har blive kändis å allt!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Hej Kia!
Jättegrattis till en fantastiskt bra insats i TV-programmet! Jag skulle ha skrivit igår redan, men har haft väldiga problem med att komma in på siten.
Du var jättebra! Starkt gjort att vara så öppen och ge av sig själv så där. Du har min fulla beundran!
Söt är du också!
Kram!