Low Carb Bars
Tidningen "Life" kom idag. I den görs reklam för en ny sorts bar, "Shapy TM Low Carb". Innehåller minimalt med kolhydrater (vad det nu innebär) samt är helt fri från aspartam. Finns i olika smaker. Har någon testat denna eller vet mer om den?
Nej, men det låter helt klart intressant 
Då är det väl inte choklad, misstänker jag?
// Shintaida
Jag skall gå bort till butiken imorgon eller lördag och kolla. Rapport kommer om innehåll….
Slurp!!
*Slickar mig om munnen*
// Shintaida
Ja, nu vet dom att vi skyr kolhydrater, socker och aspartam. Tänk vad de kan fabricera mycket onaturligt!

Någon som vet om man kan få tag på Choco Perfection utanför USA? Är hemskt sugen på att prova dem! 

Jag är minst sagt skeptisk till "bars", speciellt om de är low fat och/eller low carb. Något måste de ju fylla upp snasket med.
"Fritt från aspartam" betyder ju just att det inte finns aspartam i produkten, inte att det inte finns andra skumma sötningsmedel i den.
Sukralos kanske?
fast smörbollar som man gör själv är ju mums och inget som man inte vet vad det är i
Dessa smörbollar *fniss*…….. :)
Hellre smörbollar än bars för min del
Numer pensionär i Nynäshamn

Enda problemet med smörbollar är att det blir så kladdigt i handväskan..
Skämt åsido - jag har en bar i väskan som nödmat - och då menar jag nödmat. Tyvärr är de flesta fulla med sötningsmedel särskilt Atkins, men Fedon har en bar som är ganska ok. Kommer inte ihåg hur många karbohydrater den innehåller just nu dock
Monkan var köper man Fedons Bar ??
Vad heter den /vad är det för märke??