Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 6600 ggr
Endi
0

explosiv nageltillväxt?

Jag har alltid haft ruskigt dåliga naglar. De har vuxit långsamt, gått av lätt och varit mjuka och böjbara.

Nu växer de snabbare än jag hinner hålla efter dem! Vad har hänt? Hårda och fina är de också. Men mest av allt, de växer som maskrosor.

Slump eller LCHF?

MimLan
0

LCHF. Du äter ju för kroppen, inte emot den.

ullebull
0

Det är samma här, jag har toppennaglar idag och allt beror på kosten, jag vet.

Hyn blir bättre, håret bättre ja… allt blir bättre och viktminskning kommer om det behövs som en verklig bonus.

lycka till

LenaKa
0

Jag har också fått starkare naglar. :)

LCHF-tina
0

Folk tror att jag har lösnaglar för det ser verkligen ut så, stenhårda och riktigt långa. Förr trodde jag att jag inte kunde få långa naglar, för de skivlade sig jämt och gick av.

Håret? Hur bra kvalitet som helst trots att jag har blekt de ned till vitt :D

Huden? Använder inga hudprodukter inte ens ansiktstvätt! Huden sköter sig själv :D

babybel
0

Här är en till! Har också alltid haft ganska tunna naglar som skivar sig lätt - men efter 1 1/2 år på LCHF så blev de helt plötsligt jättemycket starkare!

Håret mår bra på LCHF och balsammetoden och verkar ha vuxit ett par centimeter längre än det normalt brukar ställa upp på…

Precis som LCHF-tina behöver jag inga produkter alls till hyn i ansiktet, tar bara bort make-upen på kvällen med lite olivolja på en bomullstuss…

I never worry when I get lost. I just change where I want to go.