Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2452 ggr
Baerta
0

Viva La Bam

Okej. Det kanse inte hör till hit så mycket. Men är det någon mer som ser på Viva La Bam och Bad Boys på MTV på vardagsnätterna? Eller?! Visste ni att han i Viva la bam (bam margera) asså kastade bananer på sin pappa xD

Bad Boys (Jackass, Viva la bam, Wild Boyz)

22:00 - 24:00

OBS! ÄR DU KÄNSLIG FÖR TILL EXEMPEL ÄCKLIGA SAKER! DE SOM PÅVERKAS LÄTT AV DET DE GÖR BÖR INTE SE DETTA!!

Baerta
0

PÅ MTV

Trollcina
0

Säger till dig som jag brukar säga till min 16-åriga dotter - På nätterna ska man sova för att bla hjärnan med hjälp av drömmarna ska få sortera och bearbeta allt som den varit med om under danFlört.

Har också hört att ämnesomsättningen är beroende av att man sover ovh vilar ordentligt.

H Cina

magma
0

Har inte sett det Baerta:) Och i övrigt instämmer jag med Trolcina, soooov på nätterna istället…Kyss

Fibblan
0

Jag älskar Jackass och Viva La Bam. Har väl lite sjuk humor.

Jag är inte "kvackelmagad" över huvud taget

Kram Fibblan

[mjuue]
0

Kollar på det! Och jackass :)  Jättebra!

xyzMari
0

GladHej Baerta!

Nej , jag har inte sett det än :)).

Kan du inte be din mamma spela in det så du kan se det tidigare på kvällen?

Jag tycker också som Trolcina och Magma att du ska sova på nätterna.

Men du är kanske en riktig kvällsmänniska Baerta?

Baerta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha.. såg ni när don vito åkte med bilen med bajs på? xD

på bilden: Bam MArgera

navarro
0

Nu marker jag att jag ar for gammal! Jag hittar massor av battre saker att se pa. Jag har nog av bajs nar hunden gor sina behov med bakdelen intryckt i nagon buske, det ar mani han fatt, sen maste jag torka med pappersnasdukar!

zeretki
0

navarro: så gör min hund också ibland, Jag är glad när han inte är lös i magen!

navarro
0

Freja: jag marker att min hund inte haft diarre sedan jag borjat ge honom mer fett och ratt kott, nu ar han lika bra varje dag men satter upp baken tatt intill busken. Kanske instinkt.

mezza
0

Jodu Baerta!

Här på forumet finns det många mammor som kan skicka dig i säng!

Själv håller jag mig till häst bajs och då och då Nadia bajs(en litenbebis jag känner)

Jag gillar riktig skit bättre än tv!

Baerta
0

men :@

det var till er som såg det!!!