Mår som en skit
Hjärtat slå kullerbytter och hoppar och stutsar
Svettas bara jag rör mig Fy F…..N
Hatar att mår så här
Har faktiskt syndat lite mer idag se om det hjälper dricker för tillfället hemalagad hallonsaft för att ge kroppen lite kolisar så jag kanske kan få mig att må lite bättre
Ska försöka hålla ut
Kram på Er där ute
Hoppas du snart känner dig bättre!

"Krya på dig"!

Kanske en bra ide att öka på kolisarna men frågan är om saft är det bästa?
Kunde kanske prova mjölk produkter eller nötter…
Det här är bara förslag du måste naturligt vis prova själv.
Känner igen inkörningsproblemen. Hur länge har du hållit på?
Vad jobbigt för dig Iza! Hoppas du kan känna dig lite bättre snart! Jag hade så där ända tills för ett par veckor sedan, trodde ibland att hjärtat skulle hoppar ur bröstet, särskilt om kvällarna.
Håller tummarna och skickar kramar!

14dagar
Men kör inte fakir har 5%kolisar
Men blev nog för stor omställning ändå
Saften är hemmagjord och innehåller inte mycket socker
Man behöver inte äta fakirkost för att få abstinensen. Det är omställningen som är olika svårt för oss. Hoppas du snart slipper det, och försök att stå ut.

När jag mådde dåligt i början så ökade jag kollisarna till 20 gram/ dag sedan gick det som smort att minska så nu har jag ca 5 gram bra dagar. Det är när jag äter för mycket kollisar som kroppen reagerar som din gör nu. Det går över. Good luck!
Jag har nu ätit lc-kost i exakt en vecka och har inga större besvär med abstinens. Möjligtvis lite huvudvärk framåt kvällen och matthet när jag är ute och går, biter dock ihop eftersom jag vet att det är bristen på kolhyddrater som gör det och att det kommer ändra sig när avgiftningen är avslutad.
Känner mig mätt och belåten, håller ordentlig koll på kolhydraterna och enligt Calcounter har de legat på 3% varje dag, fettprocenten har varit mellan 75 och 79, resten naturligtvis protein.
Jag räknar inte kalorierna men det bjuder Calcountern på och jag ser att jag inte överstigit 1300 någon dag och det lustiga är att jag inte alls känner mig hungrig, skulle inte kunna äta mer.
Försök stå ut, det går nog över om du inte ger dig… det tar ju bara längre tid om du försöker bota dig med kolisar.

Börjar må bättre efter in köpet av magnesiul kalsium tabletter började med 4 om dagen nu tar jag bara 2 en morgon en kväll men känner jag att hjärta skenar iväg så har jag alltid en eller två piller tillhands
tack för Er hjälp
Kram på er

Kul att höra att du är bättre!