Odlat kött!
Jag låter artiklen tala för sig själv. Det enda jag kan säga är att det är det sjukaste jag någonsin hört!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/karinahlborg/article6922120.ab
inte gör det mig särskilt hungrig i alla fall…
såg ett TV program om köttodling jo.. nå, om det fysiskt är samma sak som naturligt kött o smakar lika så… i brist på annat slinker det väl ned.
men jag betvivlar att man kan få alla de olika ämnena med som naturen förser köttet med!
Man, född 1953, 166 cm lång, startvikt 94 kg
LCHF till och från sedan 2009. Nystart oktober 2017
Sockerberoende.
"köttfärs på stärkelsepartiklar" 
smaskens
Idén som sådan tycker jag inte är helt fel men jag har också svårt att tro att de verkligen kommer få med allt nyttigt på detta vis. Om och om igen har det bevisats att mat inte är 1+1=2 utan snarare 1+1=3 eller mer. Risken är stor att det blir ännu mer näringsbrist runt om…

Nä, jag tror verkligen inte på detta. Det finns en anledning till att vi inte kan odla kött så som vi gör med andra livsmedel och det är för att de nyttigheter vi behöver kommer från djuren och de går inte att skapa. Det är bara löjligt att de ska odla mössceller så vi kan äta "köttfärs". Nä någon gräns får det finnas. Räcker det inte med allt annat fake som livsmedelsindustrin producerar?!