Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 1665 ggr
marialan
0

spam

någon mera än  jag som börjat få konstiga meddelanden från "relationer i fokus"?

Då det verkar vara massutskick och översatt av dator så återger jag det anonymiserat nedan;

hi

_Hej,
Mitt namn är xxx är en ung flicka, jag såg din profil idag på
(relationer.ifokus.se) och jag blev intresserad av dig, kommer jag också att du vet
mer, och om du kan skicka mig ett mail till min e-postadress här (xxx@yahoo.co.uk) Jag ska ge er mina bilder, tror jag att vi kan gå från
här! Väntar på ditt svar till min e-postadress ovan.
Vänligen skicka mig ett mail jag vill gärna skriva tillbaka, tack och kärleksliv.
väntar på att höra från dig,
xxx

…………………………………………………………………………………………………………..

Hello,
My name is xxx am a young girl, i saw your profile today at
(relationer.ifokus.se) and i became interested in you, I will also like to know you
more, and if you can send me an email  to my email address here (xxx@yahoo.co.uk) I will give you my pictures, I believe we can move from
here! Awaiting for your reply to my email address above .
Please send me an email i will be happy to write you back, thanks and love life.
waiting to hear from you,
xxx_

Kan tala om att jag aldrig varit på "relationer i fokus" och inte är lesbisk så vet inte varför jag skulle väljas ut här…

missaz
0

Hahaha! *förlåt!* det är ju onekligen lite komiskt med sådana där massutskick, kommer ihåg när jag på min tidigare mailadress fick mail som påstod "I´ve seen your big dick" och liknande… Haha! Den har jag inte upptäckt själv efter drygt 30 år och 3 graviditeter/förlossningar, märkligt va…?

Som svar på din fråga; nej, jag har inte fått samma meddelande som du, men jag väntar med spänning på det! Skrattande

Diran
0

Det där mailet fick jag också, dock för några månader sedan. ^^

marialan
0

ja, man saknar ju inga erbjudanden om penisförlängningar när det gäller vanlig mailspam Skrattande

Tyckte det var lite konstigt här bara då det inte finns någon mailadress som web-robottarna/spindlarna kan söka upp.

Har som sagt inte råkat ut för det förren nu och då två gånger på en timme!

kricko1
0

Era nick är förmodligen för svårtolkade eller för könsneutrala för att särskiljas från en mans, för jag tor inte de är intresserade av Er… sorry tjejer Flört

De där utskicken brukar i princip alltid vända sig till killar/män och det brukar inte dröja länge (om någon naiv stackare till karl svarar) innan det kommer någon mer eller mindre lättklädd bild med löfte om mer naken hud mot ett litet "anspråkslöst" pengabidrag (och mer pengar och mer igen och mer osv.) till sjuka mamma/syster/faster/moster/broster… etc. etc.. eller till en biljett för att *asap* få träffa den prins som nappat på kroken… den här gången Rynkar på näsan Tragiskt så in i norden för den som drabbas, men det fungerar säkerligen och dessvärre både nu och då…annars skulle det där ha upphört för länge sedan.

raphanus
0

Fraudkamp, mina vänner! Vi måste delta i fraudkampen!

Jennix
0

Vet inte men jag antar att ni borde rapportera sådant här till iFokus eller nåt så dom kan stänga av användarna. Tror inte alls det ska vara tillåtet…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

kricko1
0

Hmm… det här verkar illa. Nu fick jag precis ett spam från "Evelin"hit på KIF… dvs. samma brev som i TS.

Jag har aldrig i mitt liv varit inne på Relationer i Focus, så alltså måste hela "i focus" server vara påverkad.

Huuuhhh!

marialan
0

har rapporterat till iFokus nu!