Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-jag-behöver-måltidstips
Läst 4657 ggr
maudrenee
0

Matsäckstips!

imorgon bar det av till aqualand i arenal, jag sk ata med en kylvaska eftersom matsack i 30 grader plus… inte ar sa najs nar man val ska ata…

sa please! lite snabba eller osnabba tips pa matsack skulle vara jattesnallt!!! har typ allt i kyl o frys;) lite spån nu alla:)

tack

Melindrea
0

Ost! Ost och korv/skinka/köttbit.

MimLan
0

Den vanliga maten?

Ägg, stekta eller kokta, En tub majonnäs. Rökt sidfläsk i skivor. Goda korvar i färdiga bitar/skivor. Yoghurt i portionsburk. Ostskivor. Vad du än har i kylen?

goldcamilla
0

Äggmuffins som du kan ha vad som helst i, bacon, salami, lök, ja vad du kan komma på.

maudrenee
0

hej hej!

vill bara beratta att min matsack slog alla ackliga pizzor hamburgare o mackor o glass man kunde kopa pa aqualand for hutpriser!

det blev platta kottbullar, korsbarstomater med mozzarella o olja basilika. glomde de kokta aggen hemma… och lax rokt. och majjo. alltsa de var sa himla himla gott!!! min syster som kopt med en macka vill ata upp min matsack! hahaha!

sen pa kvallen blev det middag med stor familj, och jag at inget dumt pa hela min ledaiga dag! helt fantastiskt!

storost
0

Oopsies med smör och pålägg

LCHF-Pizza kalt

gräddfil/cf 50:50 med müsli'

**usch, det var nu försent**Skäms

Vänliga hälsningar Stephan

min egen hemsida.

maudrenee
0

tack anda! kommer aka pa fler utflykter! imorgon tex bar det av till magaluf strand;)