Men gud så kul!! :D *kram*

Jag värvar så många jag kan. hm… de har lite svårt för mycket fett men när de till sist måste erkänna att det syns på mig så kommer de nog.

Fantastiskt, Margareta!
"still lost in space and time"
Helt otroligt tycker jag själv
Numer pensionär i Nynäshamn

Vi borde hyrt ett dans/matpalats och träffats allihop, jaja, jag vet att det är en utopi men, håll med om att det varit kul. Vilka dissk. och vilket hålligång.
Dessvärre är vi spridda över hela världen - så det blir svårt. Vi har medlemmar "over-there" åt alla vädersstreck tror jag numer… Såg en ny medlem från Nya Zeeland häromdagen.
jag berättar var de kan finna information om den här kosten så att de själva kan bilda sig en uppfattning
Tänk så många militanta aktivister! Snart så kan vi göra en kupp och storma livsmedelsverket. 
Hur har du tänkt? att vi skulle slänga ut allt socker på gångarna…..
14
8 och 9, Asg. Det skulle va en syn för gudar det. Kan se det för mina ögon en grupp Kifare belägrar snabbköpet,med stora plakat: socker gör dej sjuk. Allt utom kött och smör och ägg innehåller socker. kommer om natten och hivar ut socker och grönsaker läsk och saft i stora kontainrar. HAHAHA
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
1498!
Kul att vi blir fler! Kan tänka att det ökar en del sedan Annika stängde kommentarsfunktionen också, eller hur Margareta?
Man kan kommentera genom att majla till henne.
Jo, det vet jag Mervi, men det blir liksom inte samma sak då, inte diskussioner på samma sätt.
Men det var tråkigt att läsa alla dess hemska kommentarer där. Jag gillade inte tonen och undrade ofta hur Annika D orkade med det.
#13 Jag tror också det kan leda till att flera kommer hit. :)
1499, vem blir nr 1500???
Så nu är vi 1500. det blev gunt som blev nr 1500.
Tack Mervi för bevakningen… jag har jobbat hela dagen…

Otroligt roligt! Snart borde vi väl räknas som "påtryckargrupp" eller nåt.
"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk
Militanta LCHFare kallar det ju oss.
Vi går upp fast vi går ner.

#24 - Bara vi inte går upp och ner…
"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk
1504…
Kul att läsa om denna gamla tråd. 
Mycket flott har runnit under broarna sedan dess… 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Ni menar väl 15000?? Annars har vi minskat rejält :)

Kolla datum!

Aha, det är reklamen som är lite förvirrande, den hoppar in med nya datum emellan ;) Skyller på det!