Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 5383 ggr
tilinn
0

Var köper jag ?

Jag undrar var man köper följande livsmedel;fläsksvålar , mandelmjöl och smaksatt proteinpulver?

Sophiam
0

Mandelmjöl köper du på Lidl eller så maler du själv mandlarna. Smaksatt proteinpulver finns på Hälsokostbutikerna, ibland även på välsorterade ICA-butiker.

tilinn
0

Tack! Snabbt svar Glad Tyvärr blir inte den hemmamalda mandeln så slät som jag skulle önska. Har provat till "bröd". Då är det bara fläsksvålarna kvar (som är med i Skaldemans recept). Förresten är te.x vaniljproteinpulvret kolhydrarfritt?

mazen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Enda stället jag hittat friterade fläsksvålar är på Willys och heter Mr Chips

adelia
0

hejsan, jag ville bara fråga vad ska man äta som är riktigt fettigt om man inte äter fläsk? Har ni några förslag?

marialan
0

nettobutikerna i alla fall här i skåne har DANSKA fläsksvålar som är klart godast. vet inte var du bor eller om netto har över hela landet.

Skillnaden är att de är fetare och har en friterad fettrand också under svålen Tungan ute

tilinn
0

Hm de där från Willy s låter lite som chips  det kan  väl inte va såna Skaldeman menar?

mazen
0

#5-#6

De från Willys är precia det skalderman menar. Finns tydligen chips med baconsmak av det här fabrikatet och nåt märke som heter Lyca tror jag och danmark kommer de i från. Om man inte bara ska göra ströbröd rekomenderar en dip( avocardo cf lime) perfekt snacks

MonicaHansen
0

I göteborg finns väldigt goda fläsksvålar på butiken Hung fat, utanför Nordstan åt kronhuset till, brevid vegorestaurangen Andrum..

mandelmjöl har bl.a funnits hos Indian Food House vid backaplan, men bara ibland när de lyckats importera något som är bra..

men det går ju lika bra med en mandelkvarn, och då köper jag de godaste mandlarna till bra pris på Indian Food house, helt klart

copia
0

Är det kinaaffären som har fläsksvålar? Ska titta in där nästa gång jag kommer ner till gbg. jag köper på coop och vårt närköp, äkta på Netto.

mandelmjölet finns inte här på Lidl längre, dom säger att dom inte har en aning om det kommer i sortimentet heller, synd.

MissMullig
0

Fläsksvålar finns på Ica märket är Lyka.

På Willys  heter  de Mr Chips men kolla för det finns billiga plagiat med massa kolisar i

ceolas
0

Jag köper fläsksvålar på Coop Forum. Märket är Lyka.

mazen
0

För några månader sedan hittade jag lyka baconchips på icamaxi. Glad i hågen hem och uptäckte att det var chips med baconsmak

Snacka om ridå

pema
0

Jag köpte mina fläsksvålar på City gross.

5353
0

På City gross innehåller fläsksvålarna E621

pema
0

det är ju samma märke Luka

MonicaHansen
0

Ja, den asiatiska butiken brevid Andrum, som drivs av Vietnameser. De har stans bästa sortiment på asiatiskt tycker jag, kanonbra!

MissMullig
0

*14

det är olika från gång till anna på City Gross så man får kolla noga