Jubileum!
Jag firar ett år med LCHF idag!
Jag råkade av en slump läsa en artikel på aftonbladet.se med Annika Dahlqvist den 29 juli 2008 och jag började direkt. Minns första shoppingen. Var lite försiktig och opåläst och köpte mellangrädde! Och tyckte att jag frossade i "onyttigheter". Nu vet jag bättre 
På detta år har min mage blivit kollugn, jag har blivit piggare, sover bättre, har fått jämn och fin hy utan plitor, är mätt på jättegod mat, slipper godissuget och jag har gått ner en hel del i vikt som bonus. Hur mycket vet jag inte eftersom jag varken väger eller mäter mig. Men det är en klädstorlek på underkroppen och tre på överkroppen. Har mycket kvar men det får ta den tid det tar.
Och om en månad gifter jag mig med min älskling! 
TACK alla duktiga och härliga medlemmar för alla tips, råd och kunskap som ni delar med er av! Trivs verkligen här i denna goda stämning med alla underbara och duktiga personer! Jag har lärt mig och lär mig massor varje gång jag är här på KiF! Ni lär inte bli av med mig! 
**Jättegrattis!!!! **Till allt!!!!!! Det är inte lite du har att fira! Härligt! Hipp Hipp Hurraaaa!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Härlig berättelse!! Grattis till ALLT!! 

Instämmer helt med föregående talare. Det var en jättebra historia. Speciellt intressant att du varken mäter eller väger dig. Jag ser det som väldigt viktigt att veta vart på BMI-skalan jag ligger. Beundrar verkligen dig som bara ser det på kläderna! Och vilken skillnad sen! Visst blir man superlycklig av att få gå och shoppa kläder i mindre storlekar! Jag förvånas fortfarande över att komma i 40-byxor när jag alltid haft 42 annars. Kram på dig och keep up the good work

Grattis!!!!!!!!!!!!! Va härligt o bröllop o viktnedgång o o o o o
TACK alla!
Ja det känns toppen på alla sätt! Glömde skriva att jag ju faktiskt också sökt och fått nytt fast jobb under den här tiden!
#3 Jag har under hela mitt liv skämts över mitt utseende och vikt och försökt på alla möjliga sätt att gå ner i vikt. Gått ner lite men alltid gått upp allt och lite till. Och tröstätit som en dåre. Därför bestämde jag mig tidigt för att denna gång skulle jag unna mig att må bra och inte noja över kilon hit eller dit. Det passar mig, men jag förstår att det inte passar alla. fast nu när jag har kommit en bit vore det förstås kul att ha nåt att jämföra mot. Men men! Jag är nöjd! 
Kanske jag borde byta namn? Kan man det? Nybörjare är jag väl inte riktigt längre… 

Grattis även från mig!

Själv började jag 27/5 i år så jag har precis gjort två månader!
Bugar ödmjukt inför erfarenheten! 

Grattis!
Själv glömde jag fira mitt 4-årsjubileum i juni… Startade 18 juni 2005, när jag just fått Skaldemans nyutgivna bok ("ät dig ner i vikt") i handen. Jösses vad tiden går…!
Jag har fått massor av hälsovinster (mest synligt är ren hy - efter 25 år av ständiga "tonårsfinnar"), men fuskar alldeles för ofta och mycket för att gå ner i vikt. Dock har ju den vikt jag bär omvandlats till högre %-andel muskler, så folk tror inte att jag väger så många kg som jag gör (75 kg till 162 cm).
grattis Grattis… hoppas ert bröllop blir underbart!!

Grattis för året med LCHF!

Stort grattis

Gläds med dig! Grattis! Jag känner mig faktiskt alltid som nybörjare i mitt liv - gillar ditt nick