Coca-Cola gör kolsyrad mjölk
Detta låter riktigt äckligt!
http://nyheter24.se/nyheter/udda-nyheter/288654-coca-cola-gor-kolsyrad-mjolk

Det verkar verkligen riktigt äckligt, skulle inte vilja provsmaka på några vilkor.

Kanske kan hitta på en egen LCHF-variant med vispgrädde och sodastreamer?
Man undrar ju ifall de gjort någon form av marknadsundersökning innan de började kränga sk-n. Jag kan inte tänka mig att någon normal människa skulle sagt: Oh ja, vad gott, det vill jag gärna ha! Eller är inte amerikanare normala? Jag kom just på att de älskar sötad, kondenserad mjölk. Kanske detta ska efterlikna kondenserad mjölk?

För länge sedan såg jag ett gäng grabbar från USA på en pizzeria, de var ett fotbollslag tror jag. Tränaren sa att alla skulle dricka ett glas mjölk till maten…och de gjorde dom…… spädde 50/50 med Cocacola och drack.
Vad som har blivit populärt även bland svenska ungdomar nu är att ta en skål glass och fylla på med Cocacola..
#4 Det heter "icecream floats", läsk med en klick glass i…
Jag hade nog kunnat tänka mig att smaka den om den inte hade varit kolsyrad efter att ha läst artikeln

Blää låter inte alls gott.
Apropå inte gott var jag på disneyland Paris för några år sen och köpte popcorn, de var sötade och inte saltade så det var bara att kasta allt. Det gick inte att äta, inte ens dottern som var 10 år då tyckte det var gott.
Jag har för mig att det är rätt vanligt att man sockrar popcornen utomlands
Inte vidare gott tycker jag heller 

Det är ju dessutom skummjölk med massa socker i. Vilken sörja!

karamelliserade popcorn är jättegott …..eller åtminstonne var det det när man gick i gång på sådant. På 70-talet fanns det även med bl a banansmak (i Sverige) färdigpoppat.

#10 popcorn med banansmak? Huällk!!
Fabricati diem, pvnc!
#5 Mmmmmm Coca-Cola Float, det brukade jag alltid beställa när min bästis jobbade i glassbar nån gång på sena 80-talet! Oj vad gott. Vaniljglass, iskall Coca-Cola och vispad grädde ovanpå…
Söta popcorn finns det gott om här i England! När jag brukade köpa popcorn på bion osv - innan LCHF givetvis - fick jag snabbt lära mig att specificera "salted popcorn", annars åkte man på den sötsliskiga varianten. Huga!
Däremot finns det väldigt goda "toffee popcorn" med kolasmak i butikerna. Men det är ju godis, inte popcorn, i min bok…
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.

O'boy med blåbärssmak och popcorn med jordgubbssmak! Det var alla tiders det under 70' talet.