Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 654 ggr
Ra95
0

God Afton & Hälsokonferens!

Är så nyfiken!

Har ingen som varit på Hälsans Hus kommit hem??? Jag förstår att när man äntligen får träffa alla inspiratörer så är det svårt att skiljas. Dagen har varit lååååång för mig som inte fick vara med denna gång!!!!!

ovkyhn
0

Samma här väntar.

magma
0

…och här med!

Ra95
0

Förmodligen får vi vänta till i morgon. En så´n här utbildningsdag kan bli ganska tröttsam, och efter alla intryck kanske det är skönt att slippa datorn.

Kia
0

Ja är oxå nyfiken…..

Mervi
0

Vem är inte det??? Men det kommer väl så småningom.

Margareta
0

Jag är tillbaka och tyckte det var både roligt, trevligt och lärorikt.

Det var helt klart spännande att träffa alla live och att få lyssna till deras budskap i koncentrerad form.

Vi var några stycken härifrån som hälsade på varandra och på så sätt även fick ansikten till ett "nickname".

Numer pensionär i Nynäshamn

Ra95
0

Kul att höra!

Blev det tal om flera utbidningsdagar?

Margareta
0

Det är en planerad i mars i Stockholm och Bosse Z kommer att kontakta alla på kölistan så de får anmäla sig först. Det fanns igår 80 st på kölistan.
Igår var det fullt till sista stol (ca 70st) och de flesta kom nog via bloggarna och många var redan övertygade. Det hördes på frågorna. Däremot vet jag inte säkert hur många som verkligen PRAKTISERAR detta med LCHF så nitiskt som många av oss här gör. Det framkom inte riktigt.

Det var underbart att i det lilla caféet bli serverad kaffe med vispgrädde som en självklarhet och tilltugg var brieost eller en liten plastmugg med mörk choklad och nötter.

gammelmor
0

Margareta

Var det några journalister med? Tänkte jag skulle få läsa referat.

[Saiva]
0

De hade en liten presskonferens på lunchen med 2 journalister. En från Expressen och en från ngn annan tidning…

monkan
0

Här är några bilder jag fann på fettskrämds forum

Margareta
0

Jag finns med på bilderna så jag var uppenbarligen där….
Flört

Expressens journalist fick mitt visitkort med länk hit…Räcka ut tungan

EvaB
0

Det var en trevlig och informationsrik dag. Annika Dahlqvist berättade att det kommer ett reportage om henne i Året Runt framöver.

odezza
0

Tack för bilderna, monkan! Snygg t-shirt hon har, Annika…

Men Margareta, du fick ett lite lustigt epitet "kolhydratikers"…?

Är det kolhydratiker vi är, vi som hänger här? Flört

"still lost in space and time"

hemul
0

Många av dem som hängde på kolhydratikerlistan är väl det. Flört

odezza
0

Tack för förklaringen, hemul… då fattar jag!

Margareta
0

En mailinglista som jag tillhör heter Kolhydratiker och en del av oss som är här är medlemmar där.

Det var därför jag startade http://www.kolhydratiker.se för att samla bra-att-ha-länkar som annars försvann i vår mailflod.

Sen har det väl fått följa med eftersom det här namnet är snarlikt fast en annan innebörd blir det ju onekligen…

odezza
0

Tack Margareta… det är bara jag som är lite trög!Flört

Kia
0

Inte förrän i mars??? Jag trodde det skulle eventuellt bli i januari??

Margareta
0

Jag frågade särskilt och fick mars som svar…maila Bosse och fråga vetja…

Kia
0

Jag gjorde det och fick samma svar som du fått. Det blir inte förrän i mars… Då ska jag dit :)

Ser redan fram emot detta.

Tack för du frågade med