Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1016 ggr
Margareta
0

Hälsokonferens 3:e

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka är det som kommer på söndag?
Jag och min man kommer…
Jag stoppar in ett färskt kort så känner ni igen mig och kan ta kontakt…

Numer pensionär i Nynäshamn

[Saiva]
0

Jag, mina föräldrar, min syster och hennes fästman kommer…

Ra95
0

Oj vad avis jag blir! Reservplatserna 61 och 62 är ju inte mycket att skryta med, men det ska bli kul att läsa här om dagen.

Hoppas det blir en nästa gång!

BigBr
0

Jag kommer

irren
0

Öhhhh !!!  vart skall ni?? *skrattar* men är såå nyfiken jue

odezza
0

irren, dom ska bara på någon konferens i Stockholm, med "höjdarna" inom LCHF, t ex, Annika Dahlqvist, Sten Sture Skaldeman, m fl… och bli ännu mer "indoktrinerade"… Flört

(…surt, sa räven… Flört

Det ska finnas en tråd om det någonstans, ska se om jag hittar den…

"still lost in space and time"

odezza
0

Hittar bara en tråd i hastigheten, här är den…

Det finns säkert någon som kan bidra med externa länkar!

irren
0

Hmm ja det lät ju kul *ironi* blir inte avis7k alls *ännu mer ironi*

Tack Odezza för att du förklara ,jag missar en hel del märker jag.

Å ni som ska på hälsomöte.Hoppas ni får enormt trevligt .

själv skall jag jobba

Kia
0

Jag hoppas på att det blir något i januari. Någon som hört något angående detta?

EvaB
0

Jag kommer

Margareta
0

Här är en extern länk om Hälsodagen.

Vad jag förstår kan man boka detta team genom att ordna med lokal och det praktiska i stort sett vart som helst i landet. Kostnader för dem är lite olika, men det tar man in i inträde.

Här i Stockholm kan det vara så att Bosse Z fixar en dag till i januari, det har varit prat om det, men ni som bor i övriga landet kanske kan prata ihop er?

umbra55
0

jag med.. Ser fram mot det- behöver en spark i baken, vilket jag räknar med att jag får på söndag!

Dessutom ser jag fram mot att möta ER, medresenärer på LCHF-banan!

Ra95
0

Vad jag vet så kan man fortfarande anmäla sig till den 3:e och bli placerad på reservplats inför den kommande dagen. Gör det snälla ni! Ju fler vi blir desto troligare med en ny dag inbillar jag mig.

monkan
0

Hoppas ni får det trevligt den 3'e. Jag hade förmånen att möta/lyssna på Sten Sture i Oslo för 2 veckor sen och det var mycket trevligt och givande

abella
0

Jag kommer också!

copia
0

Ha det så kul i helgen!!!! jag ser fram  emot att få en rapport!! kan ni höra lite om möjligheten till turne??? jag tror det skulle kunna bli fullt även här i min stad!!!

Margareta
0

Det jag hört att de är villiga att komma vart som helst bara någon tar på sig arrangemanget på varje ställe. De har ju inte kontakter för det själva. Det är en som hetter Bosse Z som fixar i Stockholm och i Hudik var det Bitten J som ordnade.

Gittan-Xyz
0

Hoppas du kan lura Sten Sture hit till forumet igen.

odezza
0

Instämmer med Gittan!