boa73 Tråd
Hej alla! Har hållit på i tre veckor nu och har gått ner 7 kilo än så länge.Än så länge änns allt bara toppen med denna kost.
fantastiskt! 7 kilo! Grattis till det och lycka till i fortsättningen!
"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"
Tack ska du ha Johannika.Jag har promenerat en hel del samtidigt som jag la om kosten.Jag tävlar lite mot tre andra som vill gå ner och vi kör olika sätt alla tre.

Grattis.. 7 kilo på tre veckor inte illa!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Wow! Stort grattis!

Tjohoo! Här går det undan minsann, grattis!!

Jätteskoj… 7 kg är ju inte bara vatten minsann ! 
Berätta gärna om ditt upplägg hur du äter och vad du gjort såsom prommisar. Berätta även gärna hur de andra tre gör, vilket upplägg dom har….
Keep on loosing !
Medarbeterare på Kost
Dom andra äter mindre och rör sig mer.Jag själv har knappt druckit alkohol på en månad.Annars så äter jag ingen pasta,ris,potatis,bröd utan det blir mycket ägg och bacon och kött och en del korv och västkustsallad.Inget godis mer än lite 86 procentig mörk choklad en hel del wokgrönsaker blir det också och mycket vatten.

Det e ju snudd på fusk.. de andra svälter o späker sig medans du äter dig mätt o nöjd ändå går du ner mera..

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Min brorsdotter är nästan lite förbannad att det gått så bra än så länge för mig.Fast jag har ju mest att gå ner av så jag har lång väg än att gå.
Wow, coolt! GRATTIS. Jag har hållt på i tre månader, men är nere på min lägstanivå. Har gått ner 4 kg och väger nu 75.4 *stolt*. Min man har gått ner 8 kg och väger 94.9 *ännu stoltare* :-)
Grattis själv Ajdan.Ja man känner sig allt lite stolt när det går bra.
Hej alla!! Var ett tag sen jag skrev.Drack lite alkohol förra helgen vägde mig i söndags och då hade jag gått upp ett kilo-Vägde mig idag igen och då visade vågen att jag gått ner två kilo sen i söndags jösses vad överasskad jag blev.
grattis 
*avis* 

Kul att se det går så bra för dig. 

Jättebra resultat. Stort grattis!
Och du håller fortfarande på och vinner tävlingen?
Får väl se om man vinner den.Jag gick ju upp en del när jag käkade lite nötter också drack jag ju alkohol förra helgen men nu har jag snart tagit mig ner under 7kg så nu vet jag ju att nötter kommer jag inte röra mer.Alkohol kommer bli ganska så sparsamt med.Vill ju gå ner under tresiffrigt helst innan jul.