Minuspoäng?
Är det bara jag som råkat ut för minuspoäng här på sajten? När jag inte skriver på ett litet tag dras det av en massa poäng. Någon som vet varför det är så? ^^
Om du klickar vid din sten uppe till höger så kan du läsa mer om det där med minuspoängen. Vid inaktivitet så minskar det.
Poäng är beroende på aktivitet eller inaktivitet, den är inte statisk och ständigt ökande alltså.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
De minskar för alla som inte är aktiva.

Aha, trodde jag hade läst där redan. Tack för svaren!
Vad ska de där poängen vara bra för egentligen? Vad använder man dem till?
VH!/Kricko.

Det är väl till för att visa hur lärda folk är här. Medlemmar med finare stenar får mer respekt tror jag ;)
Fast jag tycker att mina poäng hoppar upp och ner från dag till dag - och jag är aktiv varenda dag…. Och de hoppar inte lite utan med 20-30 poäng…
Det ligger något i det fenixhebas
#7 Jag tror, fast jag vet inte, att ju högre du kommer desto mer måste du jobba för att behålla poängen… Men jag vet inte. Eller så är det bara slumpmässigt. 
Själv vill jag helst ha den fina lila hela tiden… Kanske ska sluta jobba? 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Assåruu…
på så vis. Fast inte riktigt allt som glimmar är ju guld. Och guldkorn vaskas dessutom med fördel fram bland alla de övriga mediokra kornen av sand.
Men rent generellt så verkar det finnas många "lärda" här, alldeles oavsett färg på stenarna. Och då menar jag BÅDE formellt och reellt. Vilket ju innebär en tacksam och fruktbar (om man törs formulera sig så ;D) grogrund för ett forum 

#9. Jag tycker också bäst om den lila. Jag får väl skriva på lite så att jag kommer dit eller kan du dela med dig av dina poäng så vi båda får lila? 
Fast jag kan inte se att det står någonstans att poängen försvinner om man inte är aktiv… fast jag kanske läser dåligt… Ser bara att det står att man får poäng vid aktivitet. Men det står inte hur många poäng de olika aktiviterna ger heller.
Eller någon annan som har hittat det?
Men vad är syftet med det att ha poäng? För mig spelar det ingen roll om stenen är lila eller guld :-D

Det enda man kan utläsa av någons stenar är ju om de är aktiva postare eller ej, inget annat.