1 år som LCHF:are!
Igår (3 april) "firade" jag min 1 års dag som LCHF:are. 
Vad har då hänt under detta år?
- jag har ätit gott och mycket utan dåligt samvete
- jag har gått ner 10 kg
- jag har minskat 14cm i midjan, 7cm på varje lår och 11cm runt höfterna
- jag har nästan helt blivit av med min ledvärk och mina kroniska inflammationer i slemsäckarna som jag levt med sedan jag var 15
- jag har blivit av med min uppsvällda, gasiga mage och mina kroniska diarréer
- jag har fått ett jämnare, lugnare humör
- jag har med mina goda hälsoresultat "värvat" andra att börja med kosten, som även de fått en bättre hälsa och minus i våg och mått
Så; grattis till mig själv, nu när jag går in på år 2!

Grattis på 1års dagen!
#1 Tack! 

grattis missaz, 10 kg e ju mycket de. har det gått sakta men säkert eller lite upp o ner i perioder?

GRATTIS!!!
Från mig också 
Grattis! Vad roligt att det har gått så bra för dig.
Måste bara säga att det peppar en att läsa det. Just nu känns det lite ouppnåeligt (1 år) men det är kul att se att andra fixar det 
#3 Tack! Det gick snabbt ner 4-5 kg, sedan har det gått i trappsteg; står ofta stilla i månader innan det försvinner något kilo. Men det får ta den tid det tar; jag känner igen mig själv i spegeln nu, och jag mår BRA! 
#4 Tack!!! 
#5 Tack! detta år har gått otroligt snabbt, du är nog där du med snabbare än du tror!
Grattis! Du gör det jättebra! 
#8 Tack! Fast det känns för det mest inte som någon ansträngning, det är ändå ganska sällan som jag blir sugen på annat! 
Samma här! Är helt nöjd med denna kost. Vill absolut inte börja svulla i mig kolhydrater igen! 
Stort grattis, missaz! Härligt att det gått bra för dig! 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Så härligt, med massa vinster bara. Lycka till med andra året.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

#6 ja jag har ju lite panik över att jag ökat de senaste veckorna o det kanske e så om man inte har så mycket att bli av med, jag får sikta på 1 år jag med innan jag ser resultat på viktfronten men de e svårt ibland. jag e 170 lång o vägde i fredags 71,9, vart nere på 70 för 5 veckor sen. Startade på 74.
Grattis missaz :-D

Grattis! Kul att det gått så bra för dej!
Grattis säger jag me´. Förstår att det är tålamod som krävs vad gäller vikten men under tiden mår man ju bra Supergrattis!
Grattis! Och tack för att du delar med dig av dina erfarenheter i olika trådar. Jag har lärt mig mycket av dig.
Tack allihopa!!! Det är sant att tålamod behövs för att få de viktresultat man är ute efter, men hälsan kommer oftast ganska snabbt för de flesta!
Kram på er! 
Grattis till Dig!
Du har verkligen gjort framsteg på alla plan med denna kost, var verkligen uppmuntrande och roligt att läsa

Det är så roligt att få läsa om er som har hållit på länge och har fått så goda hälsovinser. Stort grattis till ditt första år!

Grattis ifrån mej också. Jag har ätit så här i ett halvår nu, men inte gått ner i vikt, trots 20 kg övervikt, men jag har fått andra hälsovinster. Det bästa är, att jag inte längre har så ont i kroppen.
Tack tack! Känns jättekul att mitt goda år inspirerar!
Thyra4; hoppas det snart släpper; det är jobbigt när inget händer, men jag tror att det kommer för dig snart; trägen vinner!

Stort grattis på årsdagen!

Grattis från mig med! Lycka till med år 2!
Själv har jag ätit LCHF i 3 år nu, utan problem. Hittills har jag väl blivit av med ca 15 kg, kanske lite mer. Var inte så noga med att väga mig i början…
"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk
Tack!
#26 Själv var jag väldigt noga med vägning i början, nu däremot glömmer jag bort det; så länge kläderna sitter som dom ska är allt OK. 

Grattis missaz!
Jag passerade den gränsen 1/3
UBCL; då har ju vi nästan hållit på lika länge.
Tack och grattis tillbax!