Flashiga drinkar!!
Hej hej!
Ska till Åre nästa vecka , jippie!! Med tillhörande bar-rundor då förståss, hihi..
Behöver nu tips på lite roliga drinkar att beställa då jag tänkt hålla mig till lchf vad gäller mat hela veckan och iaf försöka hålla mig undan ölen när vi e ute. Visst vin, men ja tycker att vin passar bäst hemmvid i lugn o ro.
Har ju läst att rom o lightcola är ett bra alternativ, men är tyvärr inte så förtjust i just rom.
Ni som har vart med ett tag här måste ju ha samlat på er en hel del roliga tips?? Hoppas jag..
Känns ju tyvärr som att det är sockerlag och/eller frukt i de flesta standarddrinkar.

Om du inte är jätte strikt kan du ju dricka vodkas lime. 6 cl vodka muddlade limeklyftor och is.
Annars brukar jag grogga finfint med smaksatt sprit och mineralvatten. Det funkar bra för mig och så får man ju i sig vatten samtidigt
.
haha.. smart!! vatten va ju visst viktigt det oxå 

Jaa, de säger det! Lycka till:-)

sök på tråden barlejon så hittar du massor med bra tips! (jag är dålig och fattar inte hur man länkar)
Irish coffee utan socker brukar jag dricka ibland speciellt efter maten tycker jag det passar