Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 3590 ggr
Margareta
0

Hur OT som helst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland får jag lust att bli lite privat här på forumet. Idag är det en sån dag. Jag bubblar liksom över.

Jag har för två veckor sedan blivit mormor och det är nog det största som hänt mig. Det är min Karro som är medlem här på forumet som har fått barn

Grattis Karro som gett mormor och morfar denna fina upplevelse!

Numer pensionär i Nynäshamn

Effie
0

Jag tror nog många på KiF har väntat på den här tråden. Grattis Karro och Margareta, från Effie (också mormor)

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Margareta
0

På tisdag skall jag åka till Sundsvall och hämta en kattunge S*Runsviks Queenie.

Kattungen är i första hand en sällskapskatt - men om allt går som jag planerar så blir hon vid vuxen ålder fru åt min egenuppfödda S*Gulltussens Marvin. Katterna är av rasen Norsk Skogkatt och mer om dem finns på vår hemsida http://gulltussens.sunsoft.se

Margareta
0

En sista bild som blir på min Marvin som helt oanande går runt och letar en fru

Andina
0

Grattis till både barn, barnbarn och kattbarn!!!

De är ursöta allihop ju!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

finntroll
0

Grattis till både mor och mormor! Glad

Margareta
0

Rätt sak på rätt plats brukar vara min devis och det här är hur OT som helst på en sajt som handlar om hur man inte äter kolhydrater.

Tanken med tråden är att visa att det finns andra forum än Kolhydrater på iFokus. Jag är så klart medlem på Norsk Skogkatt iFokus och där är den här tråden inte ett enda dugg OT - jo kanske barnbarnet då - men ok - de har jublat därinne över honom också!

En annan gång vill jag visa likasinnade bilder på mina rosor - därför är jag medlem på Trädgråd iFokus också.

Ni som inte tycker ni ens hänger med i tempot här på Kif kan jag trösta med att vi har väldigt högt tempo här inne - de andra forumen är betydligt lugnare och inte svåra att hänga med på. Vi har helt ohotat högst medlemsantal och då är det klart att tempot höjs.

Klicka in dig på http://www.ifokus.se och se om du inte är intresserad av fler iFokusforum.

Jag kommer att be de sajtvärdar som är intresserade att komma hit och berätta om sitt forum - så får de chansen att värva några av er som medlemmar.

Tungan ute

PiteCarina
0

Grattis Karro och grattis Margareta till barnbarnet! Glad

Enligt kläderna så ser det ut att vara en liten kille?

Så det är tänkt att bli små gulliga kattungar också?Glad

Margareta
0

Tack skall ni ha!

Margareta
0

Effie - jag har inte tänkt så långt som en offentlig tråd - det är många som PM:at och frågat…Skäms

Ja, det är en liten kille - han vägde 3785g och föddes när kronprinsessan höll på och förlovade sig som bäst 24/2 13:52.

Isa56
0

Grattis till både mor och mormor.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Effie
0

#9 Man har väl annat att tänka på som nybliven mormor än att skapa offentliga trådar…Glad

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Margareta
0

Precis Effie - man har annat att tänka på Flört

greensis
0

Grattis till barnbarnet, och till unga kattfröken. Jag gillar hennes "makeup" runt ögonen.

Fabricati diem, pvnc!

drina
0

Grattis till livets efterrätt! Vad är en kunglig förlovning mot det? Flört

LatMask
0

Å såna sötnosar, bägge två! Grattis grattis! Hm, din kisse därhemma, är han "marskatt" nu? Skrattande

Babz
0

Grattis till både mor och mormor!

Härliga katter oxå!!

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

bustas
0

Mormor upp i dagen!Flört

Margareta
0

Tack skall ni ha allihop.Skrattande

Min hankatt är marskatt året runt - han kan inte almanackan.

missaz
0

Jättegrattid till både mor och mormor och morfar! (och övriga inblandade)

Vilken otroligt söt gullbebis!!!! Kyss

Margareta
0

TackFlört

kaisakavat
0

Gratulationer!!

Vilka snyggingar allihopa - wow!! Skrattande

Själv väntar jag gärna några år på barnbarnen, men nog är de fruktansvärt fina de där små..

shamani
0

Varmt grattis! Jag väntar på att dottern ska komma med glada nyheter, men än så länge har jag väntat förjäves…

Vad är det för ros du visar på bilden, Margareta? När jag bodde i hus för några år sedan så var min favoritros "Dornröchen" (osäker på stavningen). Den påminner lite om din ros, mina blommor var bara lite mörkare, mer åt det lila. När knopparna precis hade öppnat sig såg dom ut som "tårtrosor"… Så vackra!

DanielS
0

Vad oansvarigt att suggestivt uppmuntra ungen till att äta håningGlad

Liss
0

Grattis! Jag vart moster för bara ett tag sen också, och min mor vart mormor såklart. De är en otrolig upplevelse att bara vara den på sidan om också:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AndreasS
0

Stort grattis.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

AnnaCecilia
0

grattis till barnbarn o kattungar!Glad

Lena123
0

Grattis till barnbarnet Margareta och gratulera Carro också.En söt pojke hon fått.Skrattande

Fina katter du har,har själv haft skogisar och de är ju bara så underbara.Numera har jag inga pälsdjur för syrrans 1:åring är allergisk.Gråter

http://www.winthers-skafferi.se/

Margareta
0

Rosen är en Gerbe Rose

Tack för alla vänliga ord!

[MargaretaA]
0

Stort grattis till nybliven mormor! De är verkligen helt ljuvliga i den åldern Kyss

tack också för möjligheten att få göra lite reklam för våra sajter.

Alla som är nyfikna på astrologi ska känna sig välkommen till www.astrologi.ifokus.se

man behöver inte vara kunnig alls - det räcker att vara nyfiken.
Vi har jättetrevligt därinne! Glad

parsley
0

Bebisen ser ovanligt smart ut. Säkert en blivande LCHF:are .Glad

elize-l
0

Vet precis hur du känner, visst är det helt underbart att bli mormor =) Mitt barnbarn är nu 17 månader och det är fortfarande lika härligt =)

Jättegrattis till er bägge =)

magma
0

Oj, tycker han växt massor redan, fått en egen personlighet i ansiktet! Vicken gosis… Blir näääästan bebissjuk för egen del.Flört

Margareta
0

Blivande LCHF:are?

Inte alls - han är det redan - sen moderlivet.

Cerrolyn
0

Stort grattis till er båda.

Passa också på att göra reklam för mina sajter:

http://www.tavlingshundar.ifokus.se/ och http://brukshundraser.ifokus.se/

**MVH Cerrolyn

magma
0

Nämen vad kul, finns det en sajt om brukshundar här på iFokus??? det hade jag missat!

Cerrolyn
0

Den är väldigt nyFlört

**MVH Cerrolyn