Äntligen
Nu kanske det vänt. Blev så glad i morse. Vikten var mindre 1,5 kg midjan 2 cm stussen 1 cm och lår 63. Så nu har det i alla fall minskat överallt. Jättekul tyckte jag. Hoppas att det fortsätter så här nu.
Jag begriper bara inte hur min midja ska kunna komma ner till under 80 cm som jag läst om att det ska den vara.
Ska ta och testa den där omtalade äggmjölken idag men måste till affären och köpa cocosfett för det har jag inte hemma. Här skiner solen. Hoppas att den gör det där ni bor också. Jag blev såååå mycket gladare nu.
Ha en jättefin helg till er alla som peppar även ni andra
de flesta har nog bara smör i äggmjölken! Så är det bara kokosfettet som fallerar så ta och testa direkt vettja! 

Nu har jag gjort min första äggmjölk. 1 ägg 2 äggulor 50 g smör och 3 dl vatten, hade även i lite kanel. Ska köpa hem kakao o testa nästa gång. Jag tycker det är helt okey. Så det blir fler gånger jag gör detta och perfekt om man står sej länge.

Grattis till ditt resultat o Grattis att du är i Äggmjölkarnas förlovade land, hihi.
Grattis till minuset! Jättekul när det börjar röra på sig.
Äggmjölken låter som en mirakelmedel, men den funkar. Med kakao tycker jag nästan om det.
Grattis wickan57 - visst känns det bra när vågen är minus och solen skiner!
Min våg visade ynka minus 4 hg (sen i tisdags) i morse, men det räcker för att förgylla min dag.
Grattis!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!