Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 3813 ggr
helka485
0

ömma bröst

Hej, jag har nu ätit LCHF i snart 3 månader. Jag äter strikt men har ändå svårt att gå ner i vikt, enbart 3 kg. Men mitt problem är att sedan några dagar tillbaka ömmar mina bröst. Det gör verkligen ont. Varför ömmar det, kan det ha med kosten att göra? Kommer det att gå över? Vill helst inte sluta med LCHF då jag jojobantat i många år. Tacksam för svar//H

Anninni
0

Verkar vara vanligt att man får lite hormonomställning. Sök på hormoner

Lena123
0

Dina bröst kanske växer och det är därför de ömmar.Mina bröst har blivit fylligare och fastare på den här kosten,rena föryngringskuren för tuttarnaFlört

http://www.winthers-skafferi.se/

jejjja
0

Jag har ochså haft ömmande bröst och det har gått över. Mina har ochså blivit mindre men lite fastare så det är bara positift.Skrattande

Johannika
0

Jag säger som föregående talare (skrivare) jag har också upplevt ömmande bröst och en uttalad känsla av att de på något sätt rundat till sig… ingen dålig effekt tycker jag! Skrattande

"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

Lena123
1

Jag kan se rubrikerna framför mig…LCHF konkurrerar ut silikonindustrin …Kyss

http://www.winthers-skafferi.se/

miss-piggy
0

#5 hahaSkrattande

Jag ska bli smal, rik och vacker!

helka485
0

Tack för era svar. Så ni tycker att jag inte ska oroa mig? H

soda
0

Åh, vad glad jag blir när jag såg detta inlägg! Jag har haft ömmande bröst i över en vecka nu. Funderade på om det kunde vara LCHF som orsakat detta. Tydligen är jag inte ensam och känner mig lättad över att det kommer att gå över. Naturlig bröstförstoring, tackar och bugarSkrattande!

nyborjare08
0

Ähmm… är det bara jag som tänker: graviditet? Skäms Flört

MalinArv
0

#9 Så tänkte jag oxå… Flört

helka485
0

Hej igen, nej jag är inte gravid det är jag bombsäker på/H

bullmagen
0

Får också ömma bröst. För min del tror jag att det är hormonerna som ställer in sig. Mina icke-lchfätande vänner har alltid lite ömma bröst vid äl och innan mens. Och nu har jag också fått det! Så jag blir glad och tänker att kroppen börjar fungera som en någorlunda frisk kvinnokropp ska.

Anninni
0

Mina har krymptRynkar på näsan , men det beror kanske på en allmän krympning av kroppenSkrattande

SuziQ
0

Jag önskar att mina ville krympa…Tungan ute