Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 996 ggr
hanna87
0

upptrappning?

Jag undrar lite om man ska trappa upp med kolhydrater när man har nått sin målvikt eller ska man bara fortsätta som vanligt?

missaz
0

Om du mår bra på det du äter nu; varför då äta mer kolhydrater sedan? Kolhydrater är inte livsnödvändiga, så du behöver absolut inte trappa upp med mera sådant någonsin, om inte du själv absolut vill. Men då kanske du inte kommer att behålla vikten eller må så bra längre.

matsmurfen
0

Trappar du upp kolhydraterna så lär du gå upp i vikt igen… så valet är ditt Glad

Fetrik-Snubbe
0

Det är väl lite individuellt. Beror ju mycket på hur mycket du vill trappa upp… Är det återgå till gamla vanor du tänker så vet du ju hur det gick sist. Tänker du bara öka kolisarna lite så går det nog bra.

hanna87
0

Det är absolut inte gamla vanor jag vill gå tillbaka till, dom har jag lyckats ta mig ur och är fruktansvärt nöjd med min prestation. Det jag funderade på var om man inte fortsatte gå ner när man nått sin målvikt om man förtsätter som man gör nu…

Skrivfeber
0

atkins säger att man kan trappa upp lite, men då måste man finna en balans på vad går jag ner i vikt av och vad går jag upp av, när du finner mellanvärdet där du står mer eller mindre stilla, vet du hur mycekt kolisar per dag du kan äta.