Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 991 ggr
nyborjare08
0

"Övergångsbesvär"

Jag är nu inne på min 7e vecka med LCHF och tycker att det knallar på bra. Hade övergångsbesvär de första två veckorna bara, men jag har läst mycket här och vet att besvär kan komma och gå de första månaderna.

Så jag tänkte att det var nya övergångsbesvär när orkeslösheten kom tillbaka för nån vecka sen. Jag har hela tiden varit väldigt pigg i knoppen, piggare än före lchf. Sen har jag iofs dragit på en envis hosta som inte vill ge med sig. Men den har jag inte tänkt så mycket på eftersom jag har mått så bra i övrigt.

Gick till läkaren för att jag inte kunde sova så bra pga hostan och den medföljande förkylningsastman. Han skickade mig genast på lungröntgen och konstaterade lunginflammation!! Förvånad

Tycker att det är lite komiskt faktiskt! Skrattande Jag är tydligen så fokuserad på allehanda övergångsbesvär och mår så bra i övrigt att jag inte märker av att jag har lunginflammation!

/Blåbäret Oskyldig

LN35
0

Ja, lunginflammation är ju inte att leka med. Det kan ju trots behandling ta ett tag att bli av med.

Helt otroligt att du inte kännt dig mer sjuk.

Tilda-T
0

Otroligt att du inte är helt däckad, lunginflammation är inte kul att ha, krya på dig!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

basta-ya
0

Tråkigt med lunginflamationen, men rätt imponerande att du mått så bra att du inte misstänkte någotFörvånad

Krya på dej!

nyborjare08
0

Tack alla :-) Jag går väl iofs på "överväxel" just nu så jag har inte känt efter så mycket. Är mitt uppe i jobbyte, flytt 25 mil med allt vad det innebär, äntligen få bli sambo med min käre särbo plus att jag har kommit in på en distanskurs på universitetet! Glad Bara jättekuliga grejor men jag har inte direkt tid att varva ner och känna efter hur jag mår! Men jag kanske hade däckat tidigare om jag inte hade ätit lchf, det vet jag ju inte!