Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-jag-behöver-måltidstips
Läst 3992 ggr
nena25
0

Tips på mat på bussen

Hej!

Jag tänkte börja om igen nu med denna kost. Men eftersom jag jobbar långt från hemmet så måste jag äta kvällsmat på bussen hem som tar 1 timme och 40 min. Tidigare har jag ätit en måltidsersättning i Bars-form typ Nutrilett men det är ju rätt mycket kolisar i dessa antar jag. Finns det nåt man kan äta utan att väcka så mycket uppmärksamhet, vill helst inte sitta och äta kokta ägg på bussen Obestämd

Mervi
0

Ost kanske och mandel/nötbröd som man kan göra i micron på 2 minuter. Bre på smör och lägg på ost eller annat pålägg. Mycket mättande och  ingen undrar över det. Ser helt normalt ut.Flört

Man kan göra dessa mackor redan på morgonen och ha med sig.

sandrina
0

mini babybell ostar….

MimLan
0

Bacon/ost-muffinsen.

Maybelline
0

Körde skinkrullar med brieost i och skrattande kon ostar när vi åkte tåg. Sambon körde pepparsalami och ostskivor - och ja, sen åt vi kokta ägg till det.

Babz
0

Ost i bitar, någon bra salami eller annan korv i bitar, skinkrullar med ost, kalla köttfärsbiffar, färdiggrillad kyckling i hanterliga bitar… Tja, vad som helst som du gillar kallt.

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

SvartKaffe
0

Ett kokt ägg eller två går snabbt att skala och glufsa i sig så du kanske kan göra det precis  innan du lämnar jobbet istället för att äta dom på bussen??