1 årsjubileum
IDAG är det prick ett år sedan jag fick inloggningen Margareta i syfte att starta upp Kolhydrater iFokus.
(Vi sajtvärdar bör ha våra egna namn och jag skrev under pseudo innan).
25 juni inföll i samband med midsommar och jag kom inte igång med sajten riktigt då, för vi var på lite semesterresor och annat, MEN de första rubrikerna skrevs och jag tror några av våra nuvarande medlemmar var in och tassade lite redan då…
Grodan, Mervi och MegN tillhör de absolut första medlemmarna förutom Staffan (VD iFokus) själv förstås.
Om vi skall fira iFokus 1 år på riktigt är det nog dags i mitten av juli, för sajten lanserades för "allmänheten" ungefär då, genom att länkar lades ut och vi blev en sajt i det stora nätverket iFokus på riktigt.
Idag har vi 1320 medlemmar och det är en utveckling jag aldrig vågade drömma om i början. Det känns enormt roligt.
Roligast är att så många trivs och tillbringar tid här och att vi har så trevlig stämning där alla hjälper varandra i smått och stort.

Numer pensionär i Nynäshamn
Tack!
Säger jag som inte varit med så länge, men kommer nog att hålla mig kvar.
/LO
Dansa kan man alltid göra!

Gratulerar till en vital sajt, Margareta! Du vet inte hur tacksam jag är över ditt initiativ och "tilltag" att skapa Kif

Stort grattis och tack för det första året! Sajten har varit och är mycket tacksamma för allt du gjort och oförtrutet gör! En fest hade ju varit något, det…
ja sajten är toppen!
Häftigt, det har hänt mycket på ett år! Stort grattis till både dig och KiF med alla dess medlemmar!

Grattis Margareta till 1-års jubiléet och naturligtvis till antalet medlemmar, det är superbra!

Grattis Margareta, då har jag snart varit med ett år också! Oj vad jag lärt mig mycket
//Karin

Grattis!! Ett år för mej oxå nästan, hittade hit när jag kom hem från semestern förra sommaren, och har haft mycke nytta och nöje av den!!
Grattis Margareta. Helt otrolig utveckling.

Ja, grattis säger jag också, och särskilt till alla oss som hittat hit och blivit otroligt hjälpta. För mig öppnade forumet precis i rättan tid, såg att jag blev medlem 14 juli. Fyra dagar efter att jag hört talas om LCHF för första gången! Tack för den utsökta timingen och för allt stöd här. Kram.
*stay calm - be brave - wait for the signs*

Grattis!
Imorgon försvinner jag från nätet i en månad pga av flytt, så jag kommer inte att kunna närvara vid det riktiga nätfirandet…men önskar alla en fett trevlig sommar med mycket flott god mat.
Grattis till 1-åringen!
Och grattis till alla som hittat hit till detta fantastiska forum!

Japp, Grattis från mig med…
Men Pasi… inte kan ju DU ta semester… vem ska vi då fråga???? Skämt å sido lycka till med flytten :-) och ha en goo sommar!

Grattis säger jag med! 
"still lost in space and time"

GRATTIS,
060717 har jag varit här o läst o lärt i 1 år, jag skriver inte så mycke men ja läser allt.
Ha en trevlig sommar Margareta o alla medlemmar i KIF.
Grattis till oss alla och extra till Margareta! :D *stor kram*

Jag firar ett år den 15 juli, tänk vad snabbt tiden gått och vad mkt jag lärt mig.
Tack säger jag också till Margareta men även till oss andra som håller sajten så fördomsfri och tillåtande då det gäller olika åsikter.
Ja må vi leva! Fett fett hurra! 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Riktigt roligt är det!!
Pasi: Lycka till med flytten, vi saknar dig redan.. Kom snart tillbax 
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Tack Margareta, hoppas att du mar battre igen!

Hörru Pasi - så där kan du väl inte göra!? Jaja, du måste väl få vila upp dig du också
. Fast du har väl ordnat med en vikarie?

Jag ska inte vila utan kommer arbeta hårt i guldvaskningsbranchen…rapport kommer!

hoppas du blir rik..
man kan behöva extra klirr i kassan när man flyttar, och du ska ju bli student dessutom.. =)
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Grattis och ett stort tack för all hjälp och mera behövs det nog av alla medlemmars kommentarer.
Tack Margareta
Jag var tvungen att gå tillbaka och titta när jag blev medlem och det var den 23 juli 2006 så jag firar snart ett år jag med…..
Hm!!! Kia 34 borde kanske bytas ut *S* i okt 2006 blev det 35 och i okt i år borde jag kanske döpa om mig till Kia36…. Fast varför det. Känner mig inte en dag äldre och med denna kosten borde man fan döpa om sig till Kia20 *skratt*
GRATTIS Margareta till en fullständig succe som Sajtvärd och för att du var villig och ville ta dig an detta viktiga jobb. En stor kram från mig till dig….
/Kia
Jag firar bara 2 månader i dag och 5.7 kilo minus. Tänk att man kan äta så god mat och ändå gå ner i vikt. 
Jag blev medlem den 11 juli 2006.

Tack Margareta och grattis till oss allihopa för en fin site. Jag ser att jag blev medlem i början av augusti så det är snart ett år för mig med.
Grattis säger jag oxå och är så glad att jag hittade hit
läser och lär. Har varit med sedan april.
Nu närmar vi oss 1-årsdagen för er som hittade hit först

Grattis till dig, Margareta - och till mig med.
I dag firar jag ettårsjubileum med LCHF. (Fast mitt i-fokus-jubileum kommer inte förrrän i september.)
Nästa vecka har jag varit medlem i 1 år. Men jag har ätit LCHF i två år.
Och tänk..ytterligare ett år senare…över 4000 medlemar
inte klokt 
Vi närmar oss 5000 nu, vi har redan passerat 4500 med god marginal