OT-Bruce forewer
Vill bara tala om var jag var igår. På Ullevi och såg Bossen. Helt otroligt underbart. Nu har man väl tinitus livet ut men gud vilket drag det var. Han höll igång i tre timmar, hoppade upp och ner för scenen. Jag fattar inte att han orkade han är ju 58 år. Man kan ju undra vad han äter. Det skulle vara intressant att veta.
Idag är det dags igen men idag blir det att vara hemma, tyvärr för jag hade inte bangat en konsert till.
Det här lyssnade vi till igår: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article2837783.ab

Man skulle ha vart där… 
Jag hoppas det blir en gång till. Lördagen var ännu bättre än fredagen och då var ändå fredagen helt crazy.

Själv var jag i Köpenhamn i lördags och såg Leonard Cohen… Han är snart 74!

Och jag såg på The Arks enda konsert i Sverige i lördags =)

Har kompisar som var på Ullevi och såg Bruce. De var helt i extas. Otroligt att han orkar ge så mycket som han gör!
Själv har jag fått hålla mig till Wizex uppträde på Kristianstadsdagarna. Men det var inte fy skam det heller.
Imorgon kommer Magnus Uggla och uppträder här på kristianstadsdagarna. Kan tänka mig att det blir en hel del folk då.Fast jag tvivlar på att han har samma ork som Bruce….
Magnus Uggla var på Skansens allsång i tisdags och vi var där. Han är en rolig prick…
Numer pensionär i Nynäshamn