kolhydratfattig snacks?
finns det nått sånt?
om man tittar på tv och vill ha något till t.ex?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

fläsksvålar, är ju nästan som chips
ost

Torka tunnt skivad kycklingfile i ugnen blir som chips!
Stek den hel först!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Undviker snacks, triggar annat onyttigt ätande..och det är vi ju många här som har problem med…
kall stekt bacon, rullade med lite skippy jordnötssmör (krokant)
Knaprigt fläsk! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

"Ostchips" (finns recept här på forumet - sök på Ostchips)
eller Vildmarkschips tror jag de heter - små påsar med torkat ren- och viltkött i små "flisor", riktigt gott! (Fast rent protein, så det mättar bra!)
"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk
det har jag aldrig sett Babz verkar väldigt intressant och gott :-)

De heter Wild Chips
i små 40-grams påsar. En motljusbild med vikingaskepp på vatten och en älgsilhuett på framsidan. I "vår" butik har de påsarna tillsammans med ölkorven… De smakar riktigt gott!
Från förpackningen:
"Ingredienser :
Lättrökt, torkat och flingat kött från hjort, älg och ren.
Chipsen är gjorda av 100 % rent kött som saltats med koksalt. Till 100 g chips har ca 300 g kött av högsta kvalitet använts."
"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk
Jag har provat viltchipsen men tyckte inte de var goda, men såklart är smaken olika:) Idag blev jag bjuden på "skinkchips" som min syster hade köpt på ICA, torkade små platta chips av skinka. Inte knapriga som vanliga chips utan lite segare, men goda!
Funkar inte oliver också? Inte alls mycket kolhydrater, finns med olika "fyllning" också och inte så dyrt. Krävs ju att man diggar oliver visserligen.