Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2543 ggr
MaMaMade
0

OT; Trevlig midsommar!

Nu ger jag upp för ikväll; tvättat, packat, fixat m käket, torkat spya…jäddra hund…återkommer efter helgen. Får jag sova hyfsat för Minstan så ska jag skriva om mina vedermödor i bloggen.

Ha en osedvanligt trevlig midsommarhelg allahopa! Kyss

dahlith
0

Önskar er alla detsamma!

nobban7
0

Tackar! Instämmer i önskningarna för er alla.

Babz
0

Trevlig midsommar på er alla!

"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

ButterflyEffect
0

Önskar er alla en trevlig midsommar! Cool

Hanveden
0

Trevlig LCHF midsommar från en som skall jobba natt…

M LCHF H  Skrattande .

Wenn
0

Trevlig midsommar till er alla !Skrattande

sussie
0

Jobbar natt hela helgen….helt OK egentligen då jag inte brukar göra annat än att äta god lunch på balkongen. Det känns bara lite trist så här i förväg……sen hade jag förhoppningar om att bli ledig på söndag men så blir det inte, suck.

MillisB
0

Trevlig midsommar till alla som bor i Sverige!

Här i Norge firas midsommar alltid den 23 juni, oavsett veckodag… Men inte får vi ledigt inte. Det är bara festligt ändå.

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

[stblues35]
0

Trevlig midsommar önskar jag er alla!

Halvdansken
0

Glad St. Hans fra Danmark!!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

IngelaZ
0

Trevlig midsommar. Tyvärr så regnar det här i Umeå idag… inte en solglimt så långt ögat kan nå. Men man kan ju ha trevligt ändå Glad

Tilda-T
0

Detsamma från mig, trevlig midsommar alltså! Här regnade det i natt men nu sticker solen fram!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

MissGaladriel
0

GLAD MIDSOMMAR, PEEPS!! :)

Margareta
0

Glad midsommar från mig också!!!

Själv skall vi 4km bort på traditionsenlig midsommar med sång, dans och knytiskaffekalas. Där blir många frestelser - men det är för mig 4:e midsommar på raken med samma LDHF-kost så de andra har vant sig vid att vi kommer med Brietårta och vispgrädde. Grädden brukar passa till de andras chokladkakor - men framför allt till vårt kaffe. Ingen annan "vågar" ta med vispgrädde eftersom det är onyttigt, men de äter glatt när vi serverar….

Numer pensionär i Nynäshamn

Addde
0

Glad Midsommar !!:)

Mervi
0

Glad och trevlig midsommar till alla.

[Karro]
0

Glad midsommar!

En annan sitter instängd på kontoret en sån här dag och jobbar Fundersam

kickelina66
0

Glad midsommar.

Melindrea
0

Själv sitter jag ensam på midsommar. Mina föräldrar åker på fest, och lämnar mig helt mol allena. Blir sill med gräddfil (ägg istället för potatis för mig) till lunch, och sedan måste jag fundera på något till middag.

Funderar starkt på att ta min guinness som stått i kylskåpet ett par månader, tillsammans med något gott och näringsrikt. *surfar som bäst för att hitta något som ser mumsigt ut*

IngelaZ
0

Äntligen så har solen kommit fram, så nu blir det en riktigt trevlig midsommar, ska åka i väg på en trevlig fest och äta och dricka riktigt gott :) Ha de gott alla

Midsommarkramar från mig

Jennix
0

Önskar en härlig och trevlig midsommar till er alla! Glad

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Yakamoto
0

Glad Midsommar!

jag jobbar *surar*  har inte själv valt det så jag är lite bitter idag.

Har syndat med sill och med jordgubbar. Men ingen potatis.

UBCL
0

Glad midsommar alla!

Vi ska korka upp en flaska Cemant, motsvarigheten til Champagne när skumpan kommer från Alcase. Till den lite jordgubbar, hallon och vispad grädde. Naturligvis ska vi inte glömma sill, gräslök, gräddfil med cf, wokade grönsaker, ett par nypäror och en iskall jäkel!

Och, solen den strälar från en molnfri himmel här i Ramlösa!

gejsa
0

Trevlig midsommarkväll önskar jag. Sitter här ensam och ska gå och se på tv nu.

kickij
0

Önskar alla en trevlig midsommar från ett soligt Alnö. Glad

LenaK63
0

Trevlig midsommar till er alla. Snart dags att krypa till sängs efter en urtråkig match mellan Turkiet och Kroatien. Inte för att jag är sååå intresserad men man slumrar bra efter sill och (ve o fasa 2 små potatisar) nubbe med litet öl. Men det var gott. Nästa gång får bli till jul eller så!! Ha en fortsatt trevlig midsommar-helg.

LenaK63
0

Oj då!!! Maken skrek och Kroatien gjorde mål. Måste springa in och titta. Oj dåå, sedan gjorde turkiet ett mål  i 119:e minuten. Otroligt!!! Speciellt för en som inte är särskilt intresserad. Men nu ska jag tilla på "Elf Meter Schiessen" vad det nu heter på svenska.

god natt för efter det är det dags att sova!!!