Minnen Grillträff Sundsvall
Hemkommen från en underbar grillträff med alla ni som kom. Solbränd och mätt i magen blev vi och många glada skratt och nya goa vänner fick vi.
Fotade en del under träffen och har lagt ut det på min bilddagbok. Klicka in dig på länken och titta under 31 maj om du är nyfiken 
Maxiq och Tilda ni har gjort ett jättebra jobb. Hoppas att vi kan träffas på en ny tillställning framöver och att det kommer fler som vill vara med.

Ni såg ut att ha det jättetrevligt! Fint att ni hade tur med vädret också.

Det var jättetrevligt även om vi inte blev riktigt så många som vi hade räknat med!
Som du ser Harriet så lyckades vi t.o.m få dit brandkåren , det var väl bra jobbat, eller hur?
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Vill tacka er alla underbara LCHF-vänner som var där på Norra och gjorde att kvällen blev hellyckad! Synd bara att jag måste avvika lite tidigare än er andra, men en himla tur att det blev så var det! Direkt när jag hade satt mig tillrätta i Taxin så fick jag kraftig sockerkänning och som tur var så hade chauffören en banan! Det hade kanske blivit för mycket "rörelse" av både det ena och det andra slaget……………..hehehehe. (Låg under 2 när jag testade vid hemkomsten fastän jag ätit en (helförbjuden) banan?) Men jag klarade mig in och Lassemannen kom strax efter så det gick bra!
Jätteroligt hade i allafall jag och längtar redan till nästa år, för det här tycker jag vi ska följa upp och ha som tradition! Finns det några som håller med?
Bättre att le än att vara le
#3: Ja, en årlig sista-maj-demonstration vore ju en perfekt tradition.
nu känner ni ju igen varandra på sta'n oxå, om ni oförhappandes skulle träffas

Ja, en ur kul eftermiddag var det allt =) ..
Tack alla som kom och gjorde det till en trevlig eftermiddag! Det här får vi göra om någon gång. Jag har några bilder i kameran som jag kommer att lägga ut här bara jag kommer ihåg hur man gjorde…

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Är det bara jag som inte kan se några bilder från Bessies /Immers bilderdagbok?
Den enda bild jag ser är den här på forumet hos TS.
Du måste klicka på 31 maj i kalendern så visas bilderna som miniatyrer som det går att klicka på för förstoring.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Oh… tack så mycket för hjälpen!
ser verkligen trevligt ut!
tack för bilderna Immers!
Vilka var ni nu som var med? Är så roligt att ha ett ansikte på en forummedlem.
Ser nu när jag tittar på närbilderna att även bildtexter finns med och att där finns beskrivet vilka som finns med. Så jag undrar inte längre vilka som fanns med. ;) står ju klart och tydligt under bilderna.
Tack Immer!

Vad KUL att se så många av Er!!!!

speciellt roligt att se att maxiq kan vara gul också.
jättetack för bilderna. Nu ser man ju hur roligt man kan ha. Vi har lite att leva upp till nu. Kom igen Skåne visst ska väl vi också ha lika kul?

Fint jobbat med fotoalbumet Immer!!!
Nu vet vi vem som blir pressfotograf på nästa träff!

Så gärna så Tilda
Tycker det är kul att fota och sen så syns man ju inte när man själv står bakom kameran

Ska bli spännande att få se bilderna Maxiq tog.
Nu har jag lyckats pilla ut bilderna ur det där lilla hålet på sidan av kameran. Här är en liknande bild som Immer tog men utan den "gula fläcken"
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Och slutligen vår flergångsgrill under uppeldning med den berömda kaffepannan på sidan.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

#14 jag ska nog gå en fotokurs jag också, så man slipper stå som en blå blurp mitt i (nästan) alla bilder , det är en klar fördel med att vara den som trycker av!

Å så trevligt ni verka ha haft det.
Tack maxiq för dina fina bilder och tack även till Immer som lyckats ta ett foto som JAG såg ut som folk på! Det är jag inte van vid……………….TYVÄRR!
Bättre att le än att vara le

Ser att Maxiq lyckats fånga Immer på bild, då var hon ju med på träffen ändå 

#19 Ja att ta med sig en kamra och fota är aldrig fel 

Kom på att vi har glömt att meddela vem som blev årets vandrande parkeringsautomat: tamtam, vinnare blev:
Gullillas man LARS!
Stort grattis hoppas du har användning för guldpengarna när du ska parkera motorcykeln!!
Gå-korsordet vanns f.ö. av Gullilla och Tilda efter lottning p.g.a. att flera hade rätt svar. Grattis! Hoppas salamin smakade!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Det vet välan du hur den smakade du var ju med och delade på den!! Den var mycket god, kan rekommenderas!
Ja det gäller att ducka!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Bra Leifemil, då är vi alla dokumenterade, ingen kom undan!!
Gud, jag blir gröööön av avundsjuka! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Nu finns korsordet utlagt här för trugade kverulanter (eller vad det nu heter)
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

*skratt*
#26 Och vilket lustigt foto du fick till på fotografen 

Looks lika a duck to me!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Vad roligt att ni hade roligt!!
Jag hoppas på repris någon gång när jag inte är utsatt för krock i planeringen.
Och kanske doftspåren från er ligger kvar över Norra på måndag kväll när jag kommer dit på en annan fest
.
Fair Winds and Following Seas!