Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 975 ggr
Krissan_
0

Kostdoktorn i dagens nwt

papa-bear
0
papa-bear
0

oj vi var visst två om det här

MaMaMade
0

Det är ofta frågan om vem som drar snabbast här på KiF! Skrattande

Hanveden
0

Det är inte bara Kostdoktorn i dagens NWT det är också en av de som anmälde Annika D. Dietisten drar samma "skiva" igen! Har de inte någon egen förmåga att tänka och ta till sig nya rön om kosten?

Med LCHF hälsning  Cool .

IngelaZ
0

Oj vilket vackert leende han har,  kul att få ett ansikte på kostdoktorn Glad

Margareta
0

Han var med i Stockholm på en hälsodag och hade leendet hela dagen…

Bra artikel och kul att hans sida sprider sig…

Numer pensionär i Nynäshamn

Jennix
0

YAY!! SÅ kul att se Doc på riktigt! Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

IngelaZ
0

#7 Jag kan tänka mig att han är en glädjespridare Glad

Mervi
0

Jättebra artikel.

Besika
0
ovkyhn
0

Håller med vikken snygging.

Adur
0

Bra artikel med smart och snygg doktor. Jag skickade länken till min mor. Glad

Skogstrollet
0

Får man vara så ytlig att man tycker detta vore en perfekt "ikon" och ansikte utåt, för vår kost, bara för att han ser bra ut!? Att han har kloka saker att säga kanske folk märker sedan!

Buppan
0

Jag blir glad när jag ser en artikel, som håller sig neutral och bara tar upp fakta utan att snirkla in sig i det omöjliga. Skall skicka länken till min doktor, som blev så imponerad av mina värden, att han ville gå vidare till sina kollegor och berätta om "miraklet" som skett med mig. Han har känt mig och mina medicinska problem i 20 år och flera gånger rekommenderat mig viktnedgång, för att inte riskera diabetes, vilket jag fick bekräftat i januari :(. Nu normalt Hba1c och 13 kg fattigare.