Trevlig resa
Siljakryssare.
Jag önskar alla er en jättetrevlig resa nu i helgen och hoppas på mycket referat och bilder när ni kommer tillbaka.
Jag ville också varit med men
det får bli nästa gång.
Ha det kul, kram till er alla.

Tack ullebull!
Naturligtvis ska vi ha en trevlig resa, själv är jag urusel med kamera så det får bli någon av dom andra.
Kram tebax!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Det önskar jag med, hoppas ni får det jättetrevligt. Nästa gång skall jag med.
Säger som ullebull o Mervi; trevlig resa…avis men c´est la vie…nästa ggn följer jag också med!

Klart att resan blir trevlig och dessutom får ni fint väder. Tyvärr kom jag med för sent i forumet så jag hade redan planerat in andra saker, men nästa gång är jag med.

Har skrivit detta under SiljaLine tråden men passar även på att göra det här: TREVLIG RESA ALLA LCHF-VÄNNER OCH SKÖT ER SNYGGT!!
Kanske denna gitarist sköter underhållningen på båten….?

Jag önskar er också en trevlig resa och vill förstås få rapport sedan. Jag ska också ut och åka båt men tyvärr passade det inte ihop med kryssningen. Jättesynd för jag vill också följa med.

Tack så mycket för välgångs- och välfärdsönskningarna. Man önskar att alla här hade kunnat komma - fast då hade vi väl fått chartra hela fartyget
Jag rapporterar lite i taget i min dagbok, kamera är jag inget vidare på, inte ens som motiv, så det får någon annan fixa.
Fabricati diem, pvnc!

Ha det så bra alla. Kan inte följa med pga alla djuren hemma. :(
Om vi är borta på kryssning, vem ska då skriva inlägg här? Vilken tur att några av er är kvar och håller ställningarna.

Just det va mycket jobb vi ska få på sön för att läsa ikapp allt!

Karin20, har de ett internetcafé ombord? Iså fall kommer vi att få ta kölappar dit!
Fabricati diem, pvnc!

Det lär nog vara alldeles tyst här. NI är ju så många som ska åka. :)

Inte då, vi är bara 100 av 3000stycken.

Instämmer, hoppas ni får det jättebra! Önskar att jag hade haft tid, ork och råd… *vinkar*

Hittar inget om Internetcafé. Själv tänker jag glömma datorn och hoppas att jag kan få en massage istället och få slappna av!
//Karin

#14# Precis men alla dom är inte så aktiva som just ni som sticker iväg. :)

Detsamma säger jag, njut ordentligt av resan! :)
Själv kunde jag inte följa med för biljetterna tog slut 
Jag önskar också trevlig resa till alla dom som ska med. Vore kul om ni filmade lite och sedan lade ut det på internet, speciellt på föreläsningarna.
Om någon efteråt vill dela med sig av det dom filmat alterantiv bilder, och behöver lagringsutrymme på nätet där dom kan laddas ner ifrån av andra, så kan ni kontakta mig, jag har en massa ledigt utrymme på mitt konto på ett webbhotell, och mycket bandbredd innan min kvotering blir blir fullt, så att lagra stora filmer så andra kan ladda ner dom är inga problem.

#18# Tog dom slut??

Filma gärna lite under småtimmarna oxå! Det brukar bli intressanta filmer den tiden på dygnet….!