Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 6830 ggr
Katarina2
0

Hönsforum

http://honshuset.egetforum.se/index.php

Ett alldeles nytt forum för hönsfolk.

ovkyhn
0

Det finns ett liknande forum som heter kackeltorget.

Katarina2
0

Jo..jag vet…men det finns alltid plats för flera…Flört.

hemul
0

Katarina2, kommer nu att förmedla konstakter mellan folk som vill köpa sjysta ägg och sjysta uppfödare också? Glad

Denna kommentar har tagits bort.
ovkyhn
0

Jag o min syster köpte 15 hönor i våras som berikar oss med sååååååå jätte goda ägg, och hönorna är oxå trevliga att ha.

Katarina2
0

Jupp…det ställer jag gärna upp på…det är bara att höra av sej!!Skrattande.

ovkyhn….vad är det för sort?

ovkyhn
0

vita o bruna tror dom heter lohman eller något liknande

Gronstedt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är nästa års äggproducenter igen. Det är köpta lohman-kycklingar som jag givit till mammahönan. Nu är de snart 3 veckor och börjar se ut som höns. Dessutom har jag 2 vita och 1 brun lohman av förra årets uppfödning - hade 3 av varje, men det har varit en del svinn.

Margareta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oh så söta… vi kanske skall ha höns i kattgården och släppa ut katterna… (de är fertila så jag vill inte ha dem lösa)…

Numer pensionär i Nynäshamn

Margareta
0

Oj vad söta,  jag blir jättesugen…

det är många här i vår omgiving som har höns och vi som äter så mkt ägg…
minst 5 om dagen går det hos oss…

Numer pensionär i Nynäshamn

Katarina2
0

putt….

magma
0

Finns det ingen som är sugen på att starta ett höns.ifokus???

Guntan
0

Det är trevligt att kunna gå ut i hönshuset och plocka färska ägg.Skrattande Vi har 14 hönor och 2 tuppar, de flesta är Hedemora höns, några är Thailänskkorsningar och några vanliga bruna höns, kommer inte ihåg rasen på dom.

fettbramat
0

Åhhh, jag vill också ha hönor och små söta kycklingar och så klart färska ägg. Det funkar bergis inte så bra i lägenhet dock. Finns det någon som bor i närheten av Märsta, Rosersberg, Upplands Väsby som har höns och vill sälja ägg?

copia
0

Det är jag som har hönor ihop med syrran,jag gör inte så mycke, det är syrran som sköter om dom.Men det är fantastiskt goda ägg, och dom är väldigt trevliga om än lite närångna…

kalkontupp
0

Här är ett mycket bra forum för höns och mycket mer

Cool http://alternativ.nu

magma
0

Åh tack, ska kolla! Önskar ha Hedemorahöns någon gång i framtiden, förhoppningsvis redan i sommar.

Katarina2
0

På alternativ är jag också medlem….Där heter jag Isairina!(våra getters namn).