OT-örtkosmetik
Örtkosmetik som tema börjar i morgon och en vecka framåt. Lite smått och gott om det hela som enkla recept och fakta om att göra sin egen kosmetika. Välkommen in till oss på alternativbehandlingar
Intressant, tack för tipset!

Väldigt intressant! Tittade lite på vad som finns på sajten, Saknar ngt om kraniosakral terapi! Är det ngt sådant planeràt?
Fantastiskt roligt! Odlar ju mina egna medicinalväxter och tillverkar en hel del örtsalvor, krämer, hårvårdsmedel mm. Jag tar alla tillfällenför att lära mer. Har hållit på i snart 30 år. Titta gärna in i min örtagård. Sök på Norhagens örtagård.
Hej korseet!
Intressant hemsida, nu kommer jag sitta ännu mer vid datorn.:) Stackas min familj.
Jag sökte efter SALTRUM eller SALTPIPA, men hittade inget information om det. I mitt hemland, Ungern finns väldigt många saltrum. Dem har en annan "system" som här i Sverige. Ja faktist här i Sverige finns 2-3 saltrum redan. Ena finns i Mölnbo. Många som har besvär med luftrören, astman, förkylningen kan få lindring, hjäp.
LCHF folk sa nu blunda!!!!!!!!!!!!!
Jag har ett företag sedan 10 år med glutenfri pasta försäljning, jag äter inte sånt längre (1 år)men min son och många barn och vuxna gör det som har celiaki. Min pasta finns på apoteket och kan skrivas ut på recept.
Nu kan ni öppna ögonen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har börjat importera/sälja en ny ungersk patenterad produkt som jag kallar SALTPIPA. Den finns i alla ungerska Apotek och hälsokost. Något liknande finns redan i Finland.
Ni kan läsa om det på min hemsida som är ihoppkopplad fortfarande med pastan på www.saltpipan.se
Jag har inte börjat marknadsföra mina pipor än, men snart.
Jag har sålt redan till Saltrummet i Mölnbo för att komplettera deras behanling och till min kära näringsteraput Anna som driver Tumba Hälsocenter,
http://www.naringsterapeuten.se/
Just nu är jag väldigt dålig, troligen har jag halskatarr, hosta, feber, rösten är borta. När jag använder saltpipan då får jag upp slämmet och käns väldigt bra att andas in den rena luften.
Föresten, Har någon bra recept att bli av med denna hemska sjukdom?
D