Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 2568 ggr
Skaldeman
0

Njutbar radio

Jag lyssnar just nu på inspelningen från mitt radioprogram i torsdags. Den som har en timme över kan få en enkel sammanfattning av mina kostidéer: http://media.vgn.se/botvid-skaldeman/2007-11-15.asx Sten Sture

navarro
0

Tack för tipset, har just börjat lyssna på programmet och har sparat som favorit.

navarro
0

Sitter fortfarande och lyssnar och det är massor av information att ta in. Mycket lättare att förstä när man lyssnar på SSS, som förklarar mycket på ett entusiastikt och lätt sätt.

odezza
0

Ska lyssna när och om jag får mitt trådlösa bredband att fungera… nu sitter jag på vanligt modem…

"still lost in space and time"

andreas0
0

Jättebra sammanfattning av kosten och vilka hälsofördelar det ger. Ska skicka programmet till släktingar som är diabetiker.

Skaldeman
0

Tack, Andrea! Nu har jag lyssnat själv. Det är märkligt vad mycket mer information man kan få in när man får tala till punkt.

Sten Sture

Glennart
0

Väl talat Sten Sture!

Skickar vidare till ett par vänner.

Margareta
0

Jättebra Sten Sture - vilket trevligt program! Ni verkar ha det mysigt i den där studion!

Numer pensionär i Nynäshamn

Skaldeman
0

Ja, det var väldigt bra stämning i den där studion. Det kändes som ett samtal med gamla vänner. Många "skjutjärnsjournalister" skulle ha en del att lära av dessa idealister som inte var ute för att framhäva sig själva.

Sten Sture

ullebull
0

Jag har just lyssnat på din intervju. Jättebra, lättförståligt och jättebra att få en röst till ditt foto Skrattande

Jag tror att fler kommer att anlita dig till radio och tv, bollen går inte att stoppa nu.

Du säger/skriver någonstans att man inte skall ut och predika kostläran, tänk om jag bara lyssnat på det, haha, jag blir numera kallad för fanatiker men folk gnäller över diabetes, värk och mycket annat och jag går till attack direkt. Får nog lugna ner mig, går ju inte att övertyga om inte intresse från deras sida finns.

Jag har i alla fall många,många hälsovinster och tappat 16 kilo. jiiipppiii och tack.

Langhol
0

Har just lyssnat på programmet. Fantastiskt vilken stämning det var. Ingen pratade i munnen på varann - det är ju sällsynt idag.

Skaldeman var lika lätt att förstå som i boken, inga krusiduller här inte!Glad

Roligt att få en röst till bilden ochså!

suneb
0

Har också lyssnat igenom programmet nu, håller med alla andra om att det var ett väldigt trevligt program.

parsley
0

Men visst är det tragiskt att så många människor går omkring och är överviktiga eller mår dåligt i onödan pga kostråden.

sandramaria
0

Jag är så glad, tack för länken, jag har skickat det till människor som behöver höra detta och jag tror att det är enklare att ta till sig än att läsa en hel bok, till att börja med. En vän har nu hoppat på och det känns så fint att kunna hjälpa en människa till ett friskare liv. Dagen blev ljusare!

Lev väl!

Margareta
0

Jag tycker vi skall hålla liv i den här länken så att fler lyssnar på programmet

monkan
0

Kul! Detta ska jag genast lyssna på!

Pasi
0

StenSture - Det gjorde du bra!Glad

Skaldeman
0

Tack för det, Pasi! Nu försöker jag få Radio Kinnekulle, en annan kristen närradio, att sända programmet. Det fikas mycket i religiösa kretsar. Vem vet, kanske man man introducera kyrkkaffe a la GI-Noll!

Sten Sture

Margareta
0

Kyrkkaffe á la GI-noll vore inte dumt alls.

Har aldrig förstått varför man skall äta kaffebröd till lunch.

jisu
0

Jättebra!Glad

magma
0

Har skickat länken vidare!

Margareta
0

Jag också

Margareta
0

Jag gillar den här tråden för att den har en bra länk till programmet.

[slamslams]
0

Har precis lyssnat på Skaldeman i Botvids Magasin, tack för att jag hittade den helt underbart att lyssna till.

Tänk om det kunde gå att få spelat upp detta i alla våra När radiokanaler över hela Sverige.

Margareta
0

Det vore väl häftigt om fler kanaler ville spela upp programmet…

sandramaria
0

Lättfattad information är bra så jag *puttar*!