Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 716 ggr
Ayla
0

uppdatering...

Hej alla!

har inte skrivit sen i augusti här men har emellanåt varit inne och läst lite…men knappt det :(

Jag har varit grundligt dålig sen i augusti och är fortfarande inte helt bra från mitt skov, därav har jag inte orkat hålla mig uppdaterad här…

men nu verkar det bli lite bättre och orken börjar komma tillbaka.

Under perioden jag har varit sjuk har jag försökt hålla mig till lchf så gott jag har kunnat men har lagt till lite mer grönsaker och ngn knäckebröds skiva i veckan. Tyvärr har allt sängliggande tillsammans med en lite sämre kost och kortison kurer resulterat i en rejäl viktuppgång :(

nu tänkte jag köpa skaldemans nya bok och denna veckan har jag kommit igång med simning, dock har jag även bestämt mig för att sluta röka pga min sjukdom så nu är det nog ännu viktigare att jag håller mig till rätt mat :)

ville mest berätta vad som hänt och ska försöka komma hit lite oftare nu :)

kram till er alla!

ullebull
0

Lycka till och skönt att du känner dig bättre.

Skaldemans bok är bra och ger en kick i rätt riktning.

Margareta
0

Välkommen tillbaka Ayla - vi har saknat dig och undrat hur det var.

Lycka till med nya tag!

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

välkommen tillbaka! Hoppas du kommer känna dig bättre med denna kost.

odezza
0

Välkommen tillbaka!

"still lost in space and time"

zeretki
0

Välkommen tillbaka!

Ayla
0

TACK :) var det ngn som såg på TV4+ igår kväll? Per Mobergs Vad blir det till mat ikväll… Där lagades det suverän Viltpaté, ända vi behöver ta bort eller byta ut är de 2 msk vetemjöl annars var det en paté i vår smak :) receptet hittar ni här: http://recept.nu/1.124314/per_morberg/varmratter/vilt/viltpate jag ska prova att göra den i helgen och lägger nog ut recept och bild på min blogg sen :)