Behöver hjälp i en tävling
Även om jag inte skriver så mycket här i forumet så är jag en flitig läsare. Nu skulle jag dock vilja be er om hjälp. Jag har endast ett litet kylskåp hemma och det är alltid överfullt numera av alla ägg, all grädde, allt smör och kött mm. Jag tävlar nu om ett kylskåp från LG för att få plats med all mat.
Jag skulle därför vilja be om hjälp att få lite röster för chansen att vinna kylskåpet. Jag ligger just nu på tredje plats och behöver komma på första plats innan söndag kväll.
Om ni vill hjälpa mig, gå in på http://www.lghockeygames.com/Site/Flash/Index.html
Klicka på "Designa en egen LG-produkt" , Galleri och rösta på mitt kylskåp "Ulrika Berg"
Tackar för hjälpen på förhand.

Nu var det klart. 
Vi har precis renoverat vårt kök gått från 11 kvadrat till 35.köpt både stor kyl o frys så jag vet vad det betyder.Klart du skall vinna.
Kan man röste fler gånger från samma dator eller?

936 röster med mina fem.
5till. Försökte igen men den kände igen mig…
5 till!
Det går bara rösta en gång per IP-nummer vad jag vet, men jag tackar för alla röster jag kan få.

5 poäng från mig! Lycka till!

Fem från mig oxå
//Karin
1002 är du uppe i nu!
5 poäng till från mej hoppas verkligen du vinner !

Tyvärr, jag kommer inte längre än: Laddar 100%

En självklar femma från mig!

En femma från mig med, men hur har han som leder kunnat få så många poäng på den fula designen. Han måste ha väldigt många kompisar som han värvat. Så gå in på sidan och rösta tryck på 5:an för maxpoäng. Vad gör vi inte för LCHF.
Är det någon som vet något knep så jag kan ta mej in och rösta?

#13 prova en annan webbläsare?
använder du firefox, prova explorer! 
Fixat! Ska rösta hemifrån sedan också…

Jaha, 5 poäng från mig med, lycka till.
Jag provade att rösta mer än en gång men nej, det gick inte.
Din fina design är väl värd att vinna! Förresten, det verkar som om alla ni från Skellet kan bilda en egen klubb här på Kif…
Tack vad ni är snälla som röstar, jag hoppas det ska räcka hela vägen (men är en bit kvar ännu)
5 p
Numer pensionär i Nynäshamn
+5 fixat
Skulle kunna tänka mig att köpa "ditt" kylskåp 
"Google kan ge dig information men aldrig erfarenhet"
Har oxå lagt en femma på ditt kylskåp.
Lycka till nu!
/Lillianna
~ Lillianna ~
Har också lagt i en femma, lycka till!

Röstat!! 5 points

Jag har också röstat.
10 poäng från mig än så länge. Har en dator till och ska försöka komma ihåg att rösta från den oxå.

+ 5 från mej också nu ligger du lika med den som är 3:a 1132 poäng.
Ditt skåp är snyggare än både 1 och 2
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Jag måste upprapa mitt tusen tack för att ni är så snälla 

Jag har röstat jag med. 5 p förstås 
Jag har oxå röstat nu,hoppas hoppas!!!
Har också röstat - men hur sjutton fungerar den där sajten? Det var helt andra poängsummor när jag var där och tittade förut.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Ja tidigare när jag var inne var Ulrika på över 1000 poäng, nu var det bara 700…

Jag tror det där är en typisk, flest vänner vinner… det kylskåpet som är etta är gräsligt
Röstat en femma.
Provar i morgon igen och ser om det går.

Vad är det som händer med röstningen, den sjunker ju ju mer vi rösta`?????

Konstigt, jag har röstat en gång till nu hemifrån och det stämmer inte, talen sjunker ju
//Karin

ja och ettan ser ut att ha fått dem, hmmmmm Han hade bara 1300 någonting när jag var inne första gången.
Vad händer?
Rästade tidigare idag, men ser att det ligger 200 poäng lägre nu än för ett par timmar sedan? Fuskar någon annan???
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
Konstigt!!
Nåt fuffens är det - du hade som sagt betydligt högre för några timmar sedan då jag röstade…

Om siffrorna sjunker är det nåt fel med hela tävlingen och den borde anmälas. Det kan väl inte vara så att några hackers går in och ändrar siffrorna?
Jag har precis gett 5 p och då ökade poängen i alla fall. 858p
Ska rrösta på jobbet i morgon också, men du får ragga ihop många kompisar. 1225 poäng är mycket att ta in till på söndag.
Det höjdes direkt efter jag hade röstat också men när jag tittade ett par timmar senare var poängen lägre. Typ bara hälften kvar…
Surt 

Du fick 10 poäng av mig, 2 datorer;-)
Hamnade då på 873 poäng

Har också lagt en femma i ditt kylskåp
Knepigt, innan jag röstade var poängen på något över 1000 poäng! *mutter*

När jag röstade förut idag var du på 1132 poäng och under det ska du ju inte vara.
VEM ÄR DET SOM FUSKAR??????????
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Jag hade mailat och klagat, någon har hackat sig in, dina poäng minskar ju hela tiden
Jag letade efter en mailadress, men kunde inte hitta någon.

Jag röstade en gång till nu blev det 917 poäng. Igår var det 932 påäng när jag hade röstat. Mystiskt!