Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 1047 ggr
gamlingen
0

3 veckor - 3,9

Hej alla glada kämpar! Nu har tre veckor med lchf passerat.Har läst sss. och gläds åt "att nu kanske det börjar hända"? Hur är detta möjligt? Äta mycket fett och ändå minska i vikt! Och  må så himla bra!? Ingen ordning på måltider, inga mellanmål,nästan inga khd. Sover som en stock,har energi som när jag var tjugofem!!! Är detta detta sant eller placebo?Man kan undra!Tack tack skaldeman.Hoppas detta är verklighet.6kilo till och jag är nöjd,inte bara med viktreduceringen utan kanske mer med mitt välmående! Ha en bra dag alla glada kämpar.

Mervi
0

Grattis! Vilken framgång!Skrattande

Mona-Stina
0

Det är alldeles sant.  Skrattande  Ät fett och gå ner i vikt. Perfekt Grattis till ditt nya liv.

Margareta
0

Det är helt underbart att läsa det Du skriver gamlingen.
Varje gång man hör en sådan solskenshistoria förstår man att det här fungerar - det är inte på låtsas utan på riktigt.

Jag önskar bara att fler skulle förstå och våga testa. Tänk att få sådan ork i present när man börjar bli lite äldre och istället lätt tror att altl bara går utför!

Numer pensionär i Nynäshamn

Skaldeman
0

Kul! Jag får några sådana rapporter per mail och telefon varje dag. Det är alltid lika trevligt. Senast var det en 78-årig yngling som gått ner 30 kg i vikt och kastat ett dussin mediciner. Han var väldigt glad, men ångrade alla förlorade år.

Sten Sture

ullebull
0

Grattis gamlingen, tänk om jag kunde få min överviktige bror och min gamla mamma att prova, diabetiker båda 2. Suck

Bookjones
0

Grattis GAmlingen. Man kan riktigt "höra" den glada överrskningen i vad du skrev. Tänk om fler kunde bli nyfikna nog att bara prova?

Iendi
0

Kan någon förklara för en nykomling vad sss är?

ullebull
0

Ja det står för Sten Sture Skaldeman, författare av bra böcker för oss som vill ner i vikt och han är här ibland och kommenterar.

venuseva
0

Introducerar mer smör till min pappa 90 år och ja, han är piggare än jag är!

Iendi
0

Tack ullebull!

Har beställt hans nya bok nu. Har fått "order" om att gå ner i vikt idag. Så jag kommer säkert att hämta stöd och råd här framöver.

gordii
0

Hejsan där gamlingen!!!

Det här är ju toppen för oss båda två…..Ett stort GRATTIS…till dej …visst är det underbart att kunna äta gott,fett och ändå går ned i viktDet är så bra så man knappt kan tro det ?!….Själv ska jag fixa ss boken så fort jag bara kommer i kontakt m ngn som ska till Sverige snart…vill oxå ha boken ,men det går jätte bra utan oxå…:-)!!Ha en bra dag..

[Karro]
0

Det är verkligen underbart att läsa gamlingen! Grattis!!

Välkommen hit Iendi och hoppas det går bra dig med lchf!