Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1657 ggr
Kia
0

glädje

Idag sa någon till mig att du Kia , det är nog dags att köpa nya byxor för dom där kan du inte ha längre. De är alldeles för stora…..

Glädjen är total att jag minskar. Jag har inga byxor längre som sitter snyggt alla med häng i baken *S*…..

Tur jag fyller år snart så jag kan önska mig mindre kläder….

Ville bara dela med mig av glädjen :)

Kram Kia

Amiechan
0

Vad roligt Kia! Köp nu massa vackra kläder att pryda din nya snygga rumpa med! :)

Monsun
0

Härligt Kia! Njut nu av att gå och köpa nya vackra sköna kläder i mindre storlek!

Margareta
0

Grattis Kia! Vilken känsla det är…

Numer pensionär i Nynäshamn

Mona-Stina
0

Härligt Kia! Det är en läcker känsla.

rogerk
0

Grattis Kia ! Visst är det en härlig känsla att köpa nya byxor.

NancyAlke
0

Grattis Kia!!!  Jag tror att det är viktigt att unna sig nya kläder när kroppen krymper, man känner sig snyggare… får bättre hållning av det och ser därmed smalare ut.. och känner sig ännu snyggare… osv

Jag har haft en rejäl garderob med kläder från stl 52 ner till 44… när det gäller brallorna är jag nere på 44:orna nu… men överkroppen drar lite mera… Längtar faktiskt efter att få krympa ur garderoben och få börja köpa lite nytt…

brink
0

Gud vad roligt. Saken är ju den att man faktiskt ser större ut i för stora kläder . Själv har jag köpt en helt ny garderob efter att ha gått ner 16 kilo. Hade till och med bikini i sommras även om ingen direkt visslade efter mig.

Kör på!

Mervi
0

Härligt. Hoppas du kan önska dig många brallor i present. Och varför inte ge sig själv en present efter sådan framgång.

Kul också att folk ser det.Skrattande

Klasson
0

Grattis  ;) Hoppas du får många fina kläder ;)

Kramar

problembarn
0

Guud så kul för dig!!

ewax
0

Grattis till dig! Skrattande

korseett
0

Häftigt!!!

ovkyhn
0